Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Cfg, skrypty, wspomagacze
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borkowsm
Gość






PostWysłany: Pią 15:07, 19 Sty 2007    Temat postu: Cfg, skrypty, wspomagacze

Tak jak mówiłem, w rozgrywkach ESL nie można używać żadnych bug'ów itd. skryptów, pewnych konfigów do tego właśnie służy Aequitas czyli loguje wszystkie uruchomione procesy, przesyła konfigi do wglądu. Jeżeli chcecie poznać konfigi wystarczy ściągnąć "paczki" z rozgrywek zawierające screenshot'y i konfigi przy czym w paczkach albo są wspomniane przed chwilą pliki, albo pliki dem czyli zapisu całego meczu.
Przykład 1on1:

[link widoczny dla zalogowanych]

wybieramy rozgrywkę i w pliku zip. poza zrzutami są logi konfigów.
ewentualnie konfig Netrex'a

[link widoczny dla zalogowanych]

Po zauważeniu mojego błędu ustawienia przywróciłem do default.
Konieczcie przeczytajcie ten wątek forum ESL - Warning Cheater

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 19:16, 25 Sty 2007    Temat postu:

Mam dla Was prawdziwy chicior Razz

Łączenie bindów:

Kod:

alias +nazwa "+bind; +bind; +bind"
alias -nazwa "-bind; -bind; -bind"

bind "klawisz" "+nazwa"


Konkretny przykład? Skakanie z kucaniem by bezproblemowo wskakiwać na przeszkody:

Kod:

alias +cjump "+jump; +duck"
alias -cjump "-jump; -duck"

bind "CTRL" "+cjump"


lub też:

Kod:

alias +cjump "+jump; wait; -jump; +duck"
alias -cjump "-duck"

bind "CTRL" "+cjump"


Pozostawiam wam przetestowanie, który lepiej działa. Skrypty te najlepiej dodawać do plików autoexec.cfg.

Myśląc nad wykorzystaniem tego w inny sensowny sposób przyszło mi na myśl skakanie na przyspieszeniu. Widziałem kilka dem, w których gracze z idealną precyzją skakali i przyspieszali i obie te operacje zaczynały się i kończyły jednocześnie. Mam wrażenie, że może nie wszyscy ale część z tych, których ruchy widziałem korzystała z jakiegoś udogodnienia w tej kwestii.
Problemem jest to, że speed musi być aktywny by z nim wykonywać skok. Mówiąc prościej powyższy skrypt wykonuje bindy jeden po drugim. Gdy już wykona +speed to dopiero po nim +jump więc skok będzie już wykonany "na sucho" bez przyspieszenia.
Jeśli znajdę sposób na przedłużenie działania tego przyspieszenia w tym skrypcie do od razu tu dodam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
de_MarK
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 19:54, 25 Sty 2007    Temat postu:

Skrypty to, sorry za wyrazenie, przyklad lamerstwa. Droga na skroty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 20:06, 25 Sty 2007    Temat postu:

Racja ale jeśli nie ma to na celu naginania możliwości gry a jedynie ułatwianie posługiwania się klawiaturą to ja to łykam z toską bo z tym mamy ciągłe problemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Linka
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 20:07, 25 Sty 2007    Temat postu:

Dziarsky napisał:

[...]
Myśląc nad wykorzystaniem tego w inny sensowny sposób przyszło mi na myśl skakanie na przyspieszeniu. Widziałem kilka dem, w których gracze z idealną precyzją skakali i przyspieszali i obie te operacje zaczynały się i kończyły jednocześnie. Mam wrażenie, że może nie wszyscy ale część z tych, których ruchy widziałem korzystała z jakiegoś udogodnienia w tej kwestii.
Problemem jest to, że speed musi być aktywny by z nim wykonywać skok. Mówiąc prościej powyższy skrypt wykonuje bindy jeden po drugim. Gdy już wykona +speed to dopiero po nim +jump więc skok będzie już wykonany "na sucho" bez przyspieszenia.
Jeśli znajdę sposób na przedłużenie działania tego przyspieszenia w tym skrypcie do od razu tu dodam.

Dziarsky czuje, że strzeliłeś w dziesiątkę - czytając tego posta przypomniałem sobie te demka od Borkowskiego i inne znalezione w googlach. Tu musi być gdzieś analogia.

de_MarK napisał:
Skrypty to, sorry za wyrazenie, przyklad lamerstwa. Droga na skroty.


dm powiedz z ręką na sercu, że sam nie korzystasz ze skryptów lub innych ulepszaczy... Nie uwierzę w to Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 20:24, 25 Sty 2007    Temat postu:

Znalazłem sposób na skakanio-kucanie z przyspieszeniem Smile.

Kod:

Alias +cjump "+speed; wait; wait; wait; wait; +jump; +duck"
alias -cjump "-jump; -duck; -speed"

bind "CTRL" "+cjump"


Wyjaśniam:
Dzięki opcji "wait" opóźniłem wykonanie +jump po +speed. Natomiast puszczanie klawisza (dolna funkcja z minus) -speed dałem na końcu czyli wpierw wykona cały skok i kucanie a na końcu wyłączy speed.
Spełniłem więc dwa warunki: kolejność speed>skok>koniec-skok>koniec-speed oraz opóźniłem sam skok. Co do "wait" to nie wiem ile to trwa. Dałem na oko cztery, możecie z tym pokombinować.

Wracając do rozpoczętego wątku przez de_MarKa.
Na scenie CS używanie skryptów jest wyznacznikiem pewnej szybkości, która w tej grze jest niezbędna. Tam idą nawet dalej stosując wyjątkowo zawiłe kombinacje, które maksymalnie skracają posługiwanie się klawiaturą i grą.
Skupiając się tylko na tym grupowym bindowaniu klawiszy mamy do czynienia normalna praktyka.
Myślę, że podobnie jest na scenie HL2DM z tą różnicą, że gracze nie mający doświadczenia w CSie są na pewnym minusie a duża rzesza wtajemniczonych na tym korzysta stosując te pomocne skrypty.
Oczywiście mimo wielu podobieństw między CS i HL2DM skryptów identycznych i działająych w obydwu grach jest garstka. Jednocześnie jestem jednak pewien, że istnieje cała gama skryptów, które są przygotowane stricte pod HL2DM i wiele zawziętych klanów używa tego całą parą.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
de_MarK
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 20:45, 25 Sty 2007    Temat postu:

Nie znam klanow uzywajacych 'cala para' skryptow. Gracze, ktorzy cokolwiek soba reprezentuja, albo ich nigdy nie stosowali, albo blyskawicznie z nich zrezygnowali. Nietrudno zauwazyc, ze wielokrotne bindy wypaczaja sens kazdej dynamicznej, sieciowej gry.
I nie, nie uzywam zadnych skryptow. Nawet jezeli w to tak trudno uwierzyc.
Szczerze mowiac, jezeli to ma byc kierunek w ktorym zmierzacie, moze mnie juz teraz z takiej 'zabawy' wypisac. Decyzja nalezy do Was.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borkowsm[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:46, 25 Sty 2007    Temat postu:

Hola, hola dziewczyny - Dziarksk'y zrobił ten skrypt wyłącznie w celach pokazania, że jest to do wykonania. Wcześniej zastanawialiśmy się czy takie blindy są możliwe. Jak ktoś chce je stosować to jego sprawa, a kto się chce nauczyć to się nauczy. Chętni do nauki będą czekali w weekend.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 0:39, 26 Sty 2007    Temat postu:

borkowsm[PL] napisał:
Jak ktoś chce je stosować to jego sprawa, a kto się chce nauczyć to się nauczy.

Dokładnie tu nie chodzi o jakąś symboliczną zemstę, że ktoś potrafi to my mu dokopiemy. My tu gramy dla zabawy, rozgryzamy sztuczki, testujemy możliwości.
Nikt nie zmusza nikogo do używania skryptów, klanem nie jesteśmy aby ustawiać sobie jakieś reguły.
Nie musisz się więc de_MarKu martwić o to, że trafiłes na jakaś rządną fałszywej sławy grupę Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:47, 01 Lut 2007    Temat postu:

Ja jestem przeciw wszelkim wspomagaczom w grze.
Nic nie kombinuję, nie poszukuję, nie rozgryzam.
Gram tak ,,jak mnie pan Bóg stworzył''.
Uważam, że HL 2 DM jest w jakimś sensie sportem.
Sportem, który ja uprawiam CZYSTO.
Nie biorę dopingu ponieważ szanuję swoich przeciwników. Zakładam, że oni też grają CZYSTO.
Jeżeli więc z nimi wygram, to po sportowej, równej walce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Linka
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 22:05, 01 Lut 2007    Temat postu:

dezerter napisał:
Ja jestem przeciw wszelkim wspomagaczom w grze.
Nic nie kombinuję, nie poszukuję, nie rozgryzam.
Gram tak ,,jak mnie pan Bóg stworzył''.
Uważam, że HL 2 DM jest w jakimś sensie sportem.
Sportem, który ja uprawiam CZYSTO.
Nie biorę dopingu ponieważ szanuję swoich przeciwników. Zakładam, że oni też grają CZYSTO.
Jeżeli więc z nimi wygram, to po sportowej, równej walce.


BRAWO ! Podobacie mi sie kolego Dezerterze Wink
Podobne zasady wyznaję ja dlatego np. staram sie unikac serwerów bez VAC, gdzie polowa zawodnikow wskakuje na dach odbijajac sie od podloza, inni przechodza przez sciany teleportujac sie w drugi koniec mapy a jeszcze inni znajdują w ścianie apteczki 100/200. Swoich przeciwnikow traktuje jak rownych sobie i zawsze staram się im dokopać - w stanach uniesienia walę we wszystko co się rusza Laughing (dlatego nie cierpię TDM z wyłączonym "friendly fire" bo za dużo moich ginie Wink) co nie oznacza, że nie doceniam charakteru i możliwości gry.

Odnosnie wypowiedzi Dziarskiego.. zgadzam sie ! Wiedzieć a używać to duża różnica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 22:18, 01 Lut 2007    Temat postu:

Cytat:
Odnosnie wypowiedzi Dziarskiego.. zgadzam sie ! Wiedzieć a używać to duża różnica.

Przyznam się bez bicia, że ostatnio testuję ten skrypt ze skakanio-kucaniem. bardzo ułatwia nam to z Tośką grę bo gramy na strzałkach i ciężko jest znaleźć dobre ustawienie by nie brakowało palców. Samej gry to nie przyspiesza i nie czyni nas silniejszymi. Ot mamy łatwiej gdy trzeba zmierzyć się z barierką czy skrzynią.
Dodam, że nie planuję zostawiać tego na stałe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
visus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:55, 11 Mar 2007    Temat postu:

Kolejne pytanie z serii głupich. Czy jest możliwy autoaim z coltem lub kuszą? Pytam bo ostatnio zacząłem się solidnie zastanawiać nad uczciwością jednego z graczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:33, 11 Mar 2007    Temat postu:

Chyba niejednego. Na wielu serwach jest to nagminne. Szlag mnie trafia jak to widzę. Jest to ponoć możliwe do ustawienia z konsoli.
Uważam, że ten cały VAC to jedna wielka kaszana. To samo jak widzę fruwających mi nad głową skoczków narciarskich Razz - normalnie grać się odechciewa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
visus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:51, 11 Mar 2007    Temat postu:

dezerter napisał:
Chyba niejednego. Na wielu serwach jest to nagminne. Szlag mnie trafia jak to widzę. Jest to ponoć możliwe do ustawienia z konsoli.
Uważam, że ten cały VAC to jedna wielka kaszana. To samo jak widzę fruwających mi nad głową skoczków narciarskich Razz - normalnie grać się odechciewa.


Może rozwinę topic.

Zabawa miała miejsce jakieś 2 tygodnie temu. Jest sobie server tsgk z mapa overwatch a na niej prawie komplet chłopa. Pojawia się koleś o ksywie (jeśli dobrze pamiętam) strawberry fields. Z początku nic specjalnego się nie dzieje. Tu jakiś kibel leci, tam się granat toczy. Ot dzień jak co dzień. Facet kończy mecz z przeciętnym wynikiem. Nowa plansza lockdown. No i tu się zaczynają czary. Gram z kolesiem w jednym team'ie przeciwko solidnej ekipie jak m.in. Magic Mushroom TSGK, combo, ktoś z NERV'a (chyab linionglass), John Smith plus jeszcze kilka osób, które już sobie lepiej niż gorzej radzą. Koleś zaczyna walić prawie same head shoty z 357, niczego innego prawie nie używa. Jeden za drugim (na TSGK ciężko się nie dowiedzieć, że ktoś kogoś trafił w baniok z colta). W połowie meczu przestaje grać i tylko oglądam. Mecz zakończył się wynikiem; bohater opowieści 81 - 17 (spokojnie 2/3 z tych trafień to head shoty), reszta; Magic coś powyżej 40, combo też cos koło tego i reszta sukcesywnie mniej. Rozumiem, że można zrobić wynik jak się gra z kimś kto ma ksywe Super Ultra Killer albo DaOriginal Mava Faka Gangsta i jeszcze radzi sobie raczej słabo (pierwsze śliwki robaczywki) ale to była górna półka. Takiego Magic'a jest ciężko czasem zobaczyć a co dopiero trafić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin