Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Day of Defeat: Source
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Inne gry Source
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 16:48, 19 Sty 2007    Temat postu: Day of Defeat: Source

Niektórzy mogli by się spodziewać tego tematu z mojej strony Smile.

Niezależnie od tego jak dobry jest hl2dm to gra dods jest warta uwagi.
Najciekawsze jest to, że mimo iż nie przepadam za produkcjami w klimatach WWII to tą grę wręcz uwielbiam.
Wszystko w niej trzyma się kupy, jest dopracowane. System walki nie przytłacza złożonością a gra skupia się na dobrym wykorzystaniu leveli i oczywiście współpracy w drużynie. Nie bez znaczenia jest też umiejętność posługiwania się brońmi. Jeśli komuś się wydaje, że w hl2dm mamy zaawansowany arsenał to niech zmierzy się z klasycznym orężem WWII. Pierwsze chwile przygniatają gracza wyjątkową trudnością w obsługiwaniu.

Dzięki nowemu systemowi dzielenia się grami w Steamie (na razie właśnie dods) więcej osób może za darmo kilka dni pograć sobie w ten tytuł.
Po tym jak dzięki mnie ReYou mógł się przekonać jak wygląda gra, zarezerwował sobie miejsce kolejny chętny.
Tutaj malutki filmik z gry: [link widoczny dla zalogowanych]

Podsumowując, polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 17:25, 21 Sty 2007    Temat postu:

Ta gra jest świetna na pewno ją kupie, ale nieco później niż myślałem.
"Co odwlecze nie uciecze"
Mój limit 3 dni niestety minął Sad teraz nawet dema nie obejrzę, a już pod koniec nagrałem coś z trzema soczystymi fragami Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borkowsm[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:38, 26 Sty 2007    Temat postu:

Dzięki udostępnieniu gry przez Yildun'a pograłem sobie trochę w DoD'a. Grafika jest dobra itd., oddane są zachowania broni, jak podrzut - czyli serii bez korekcji w ten sam punkt nie strzelisz, ogłuszenie od wybuchu granatów itd. Jeżeli chodzi o samą rozgrywkę to stwierdzam, że jest to gra typowo zespołowa, bez zgranego teamu nie ma czego szukać (ewentualnie samemu szukać kulki w łeb). Dochodzę do wniosku, że bardziej mnie pasjonują gry o lekkim zabarwieniu fantastycznym dlatego też "Return to castle Wolfenstein" podobał mi się bardziej niż "CoD".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 11:33, 26 Sty 2007    Temat postu:

Mnie też RTCW bardziej się podobał bo miał tą nutkę fantastyki, która eksplodowała pod koniec. Właśnie ten koniec jednym się podobał - innych zraził. Ja się zaliczam do tej pierwszej grupy graczy Smile.

Mimo to dods ma w sobie coś co ciągle mnie przyciąga mimo iż charakter jej to czysty przykład wojny z czasów WWII. Być może to sposób w jaki Valve produkuje swoje gry - to jest po prostu kawał dobrej i przemyślanej roboty? Możliwe i dlatego łykam każdy ich produkt.
Co do gry zespołowej to nie do końca się z przedmówcą zgodzę Smile.
W rozumieniu zespołowym sukces w dods oznacza zdobycie terytorium wroga (realizowany za pomocą flag). Natomiast w oczach szeregowca sukcesem jest utrzymanie się na mapie i eliminacja przeciwników oraz wspomniane zajmowanie przestrzeni wroga.
Cudów nie ma i priorytety są te same dla graczy, którzy wiedzą co robić (czyli prawie wszyscy). Jeśli mamy 15 w jednej drużynie osób na mapie to wszyscy będą dążyć do tego samego celu i przez to gra zespołowa zawiąże się sama w sobie (może tu tkwi haczyk, za który uwielbiam tę grę?).
Oczywiście jakieś klanowe teamy będą miały sztywny podział, rozpracowane taktyki i będą sumiennie postępować na mapach ale nie znaczy, że jednocześnie 15-tu nieznających się graczy nie pokona ich tylko dzięki tym podstawowym wspomnianym priorytetom.
Gracz wybierający klasę snajpera automatycznie lokuje się w jednym z wielu przygotowanych miejsc obserwacyjnych i eliminując wroga osłania swoje terytorium i toruje drogę kompanom. W tym momencie realizuje swój priorytet Smile. Podobnie zrobi gracz z ciężkim MG.
Natomiast gracze wybierający klasę strzelców czy karabinierów kroczy na przód kilkoma wyznaczonymi trasami i chcąc niechcąc formują grupy z innymi graczami - wynik: realizują priorytet Smile.
Skłamię jeśli powiem, że zawsze wszystko idzie jak po maśle. Czasami ludzie są po prostu oporni jak woły i uparcie będą przeszkadzać w grze a to zasłaniając nam widok, strzelając przez nas zadając nam rany czy też nie rozpoznając sytuacji będą ciągle wystawiać się wrogowi na odstrzał. Takie to życie.

Mam nadzieję, że po części wyczerpałem istotę tej gry Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darek23404
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: J-L

PostWysłany: Wto 22:40, 20 Lut 2007    Temat postu: odp

Niezbyt lubie Day of Defeat Source ale jesli ktos chce zagrac niech pisze Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
??
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk Zaspa :)

PostWysłany: Pią 12:00, 04 Maj 2007    Temat postu:

Dziarsky gdy czytałem twoją wypowiedz to zakręciła mi sie łeska w oku bo przypomniały mi sie piekne godziny z tą grą. Oj grałem w tą gre naprawde dużo. Nie wiem ile ale w DOD 1.6 gralem z 5miechów xD niestety już zapomniałem (przez HL2 Razz) jak w to sie gra Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 12:05, 04 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:
niestety już zapomniałem (przez HL2) jak w to sie gra

To teraz przez HL2 przypomnij sobie jak to jest w DoD: Source (raptem 50zł) Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Pią 18:06, 04 Maj 2007    Temat postu:

?? napisał:
[...]Nie wiem ile ale w DOD 1.6 gralem z 5miechów xD [...]

tylko że nie ma czegoś takiego jak 1.6, ostatnia wersja to 1.3 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
??
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk Zaspa :)

PostWysłany: Pią 18:52, 04 Maj 2007    Temat postu:

Dziarsky napisał:

To teraz przez HL2 przypomnij sobie jak to jest w DoD: Source (raptem 50zł) Smile


Żadne 50zł bo moje konto wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Razz


cr0c3r napisał:
tylko że nie ma czegoś takiego jak 1.6, ostatnia wersja to 1.3 Wink

A no racja, mój błąd, ale wiadomo o co mi chodzi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 20:01, 04 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:
Żadne 50zł bo moje konto wygląda tak:

Szacunek Cool

ps. Brakuje tam HL2DM Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Pią 20:26, 04 Maj 2007    Temat postu:

Dziarsky napisał:
[...]ps. Brakuje tam HL2DM Smile

ostatnia pozycja Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 8:18, 28 Sie 2007    Temat postu:

Ostatnio ciągle gram w DODSa, piękna gra.
Żadnych przyspieszaczy, skakania, klawiszologii czy trików tylko czyta gra oparta o dobrą obsługę broni, refleks, rozwagę. Żadnych bajerów. Gra zespołowa nie obciąża tak bardzo jak przy jakimś CTF i daje tyle satysfakcji.
Odnalazłem się (jak zwykle zresztą) jako snajper i obsadzam strategiczne miejsca - Szwaby padają jak muchy Razz.
Emocje są. Polecam!

ps. To jak na razie jedyna gra z Valve gdzie nie widziałem ani jednego czitera czy kombinatora. Może to nie tyle zaleta samej gry co raczej jej umiarkowanej popularności. Mi to pasuje tak czy owak Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 11:53, 28 Sie 2007    Temat postu:

Obiecuje sobie od jakiegoś czasu, że się w końcu wezmę za DOD'a. Moż e zdąże jeszcze przed EP2.

Gra rzeczywiście wygląda fajnie. Zastanawia mnie tylko jak wygląda rozgrywka z graczami, którzy się nie znają.
Czy jest jakaś minimalna współpraca, czy totalny chaos jak czasami w CS?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 13:33, 28 Sie 2007    Temat postu:

arjen napisał:
Zastanawia mnie tylko jak wygląda rozgrywka z graczami, którzy się nie znają.
Czy jest jakaś minimalna współpraca, czy totalny chaos jak czasami w CS?

Gdzieś już o tym wspominałem wyżej przy okazji priorytetów.
Bywa różnie. Jeśli nastawiasz się tylko na zwycięstwo to może brakować zgrania przy zajmowaniu obszaru. Jeśli jednak równie ważna będzie dla Ciebie walka i zwyczajne przedzieranie się przez level to brak zgrania nie będzie dla ciebie tak odczuwalny.
W Dods potrzebne są zupełnie inne umiejętności niż w cs'ie, tempo gry jest inne.

Po za tym każda klasa wymusza styl gry. Sajper, Bazooka-man czy Heavygun-man nie będą zdobywać punktów tylko osłaniać i czyścić teren. Od punktów są strzelcy i szeregowcy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 10:46, 04 Wrz 2007    Temat postu:

[sorki za post pod postem]

[link widoczny dla zalogowanych] [87mb, 5min, xvid]

Zapraszam do oglądania filmiku z dodsa w moim wykonaniu.
To zlepek akcji podczas mojego grania na mapie Jagd, na której Szwaby, znaczy Niemcy Smile mają zadanie wysadzić w powietrze sprzęt Przeciwników. Grając w teamie Amerykanów i będąc Snajperem mam za zadanie odpierać atak i osłaniać kluczowe obiekty. Jak dla mnie czysta przyjemność Smile.
ps. Przepraszam za jakość dźwięku. Jakoś rejestruje się klang jak z filmu s-f :/.

Drugi film już niedługo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Inne gry Source Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin