Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Mody (under test)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manhunter
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zadupie koło Opola

PostWysłany: Pią 16:56, 31 Sie 2007    Temat postu:

terb21 a nie lepiej użyć karty kredytowej, i wydać te 9,90$ za w pełni wspieranego przez Steama, Garry's Moda 10. Powiem Ci że wcale nie żałuję tych pieniędzy ponieważ mam co jakiś czas Update, a z każdym Update-m jest coś nowego np.: Finger Poser. Ale możesz też grac na każdym serwie bez żadnych Errorów, a lepiej grac jak jest więcej osób niż w pojedynkę. Razz
Pozdro Manhunter[PL]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terb21
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:00, 31 Sie 2007    Temat postu:

Manhunter napisał:
terb21 a nie lepiej użyć karty kredytowej


Nie mam karty kredytowej. Gdyby była możliwość zapłaty przelewem (np. w Western Union) może bym sobie kupił.

Manhunter napisał:
, i wydać te 9,90$

1$ = ok. 3 zł a więc Garry Mod kosztowałby mnie 29.70 zł.





Poza tym chcę napisać coś o HL2CTF.

Otóż moim zdaniem Half-Life2 CTF jest modem ciekawie zrobionym. Autorzy modu dali nam nowe bronie, po części znane nam ze zwykłego HL2 (np. wieżyczki drużynowe, Alyx Gun). Jednak najlepszą zmianą jest multiplayer, gdyż możemy pograć w tryb CTF i HTF(Hold The Flag) znane nam dobrze z innych gier.
Niestety jest mało serwerów i jeszcze mniej graczy Evil or Very Mad .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 19:07, 31 Sie 2007    Temat postu:

terb21 napisał:

Niestety jest mało serwerów i jeszcze mniej graczy.

Mam podobnie z Hidden: Source. Albo mało serwerów albo jakieś niezgodności z wersją.
ps. Polecam modzik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manhunter
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zadupie koło Opola

PostWysłany: Pią 20:42, 31 Sie 2007    Temat postu:

"Insurgency"

Insurgency to darmowy mod do gry na silniku Source.
Jednym zdaniem - Counter-Strike:Source ale o wiele bardziej realistyczny i trudniejszy w opanowaniu. Za to dający więcej satysfakcji tym którzy poszukują realistycznych gier współczesnego pola bitwy piechoty.

Atuty moda:
- wysokie efekty graficzne
- zaawansowany system dzwięku przestrzennego
- fizyczne odzwierciedlenie kolizji obiektów na mapie - czyli jak strzelisz rakietnicą w tłum ludzi wśród pudeł to to wszystko efektownie sie rozleci na boki i zacznie odbijać się od ścian

Wysoki realizm moda:
- brak celownika, za to jest opcja przycelowania, czyli lepsze celowanie jak sie złożymy do strzału
- wychylanie na boki, zza rogu
- efekt ogłuszenia pobliskim wybuchem
- sprint, normalny bieg, chodzenie, kucanie, czołganie się
- utrudnione manewrowanie podczas sprintu - nie ma typowych bunny hopów.
- stamina czyli zmęczenie wywołane nadmiernym ruchem - sprint i skoki nie mogą być wykonywane non stop, trzeba się zregenerować
- orientacyjne wskazanie położenia celów na mapie - brak typowej mapki jak w Counter-Strike: Source. Na szczęście jest mapa na początku mapy, oraz potem będzie wprowadzona mapa dla dowódcy.
- opuszczenie broni podczas sprintu - nie da wię więc strzelać podczas sprintu
- krwawienie, uszkodzenie partii ciała, poziom obrażeń zależny od miejsca trafienia.
- przeważnie jedna kula i jesteś trupem
- rykoszety, przebicia pocisków przez ściany
- brak komunikatów o zabiciu wroga, jedyni widać jak swoich atakujemy albo nasi giną.

Przepisałem z [link widoczny dla zalogowanych] Razz
A moje wrażenia były bardzo pozytywne jak grałem w tego moda, zaskoczył mnie realizm z jakim oddano rozrzut broni. W tej chwili jest to beta, ale myślę że niedługo będzie finalna wersja.
Bardzo polecam!
A oto linki:

[link widoczny dla zalogowanych]
Ściągamy Client Installer Full 646.62 MB, Oraz Patch 95.9 MB

Instalujecie Clienta a następnie Patcha i cieszycie się dopracowanym modem
Pozdrawiam Manhunter[PL] Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 21:11, 31 Sie 2007    Temat postu:

Manhunter napisał:
"Insurgency"


Piękna robota ten mod. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że Valve mogło to wydać jak cs'a i łykneliby to wszyscy od razu.

U mnie tylko coś z myszką (jak we wszystkim prawie ostatnio :/), gra reaguje z opóźnienim na moje ruchy. Gdyby nie to to śmigałbym w tego modzika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:06, 31 Sie 2007    Temat postu:

Z modów single player mogę polecić jeszcze The Fall Of Ravenholm.
Krótki mod, w którym musimy wydostać się z oblężonego przez Combine Ravenholm. Dość solidnie wykonane mapki, choć sama akcja nie jest super porywająca.
Mimo to mod ten w jakimś stopniu oddaje klimat HL2 (przy czym akcja chronologicznie rozgrywa się przed wydarzeniami z HL2).
Dodam też, że żadne lokacje w modzie nie pokrywają się z lokacjami z Ravenholm w HL2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terb21
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:43, 03 Wrz 2007    Temat postu:

Właśnie przeszedłem "The Fall Of Ravenholm"

Jak dla mnie beznadzieja !! Tylko 4 bronie, w pierwszym rozdziale Save'y się psują, czasem zombie się zacinają. Troche dłuższe "MINERVA Metastasis 2" ale o wiele słabsze. I ani razu nie mogłem znaleść beterii do HEVu.
Jeżeli mam polecic ten mod to tylko dla map które są ciekawie zrobione. Poza tym podobał mi sie fragment wystrzelenia bomb na Ravenholm Smile .

Moja ocena 2+.


Ten mod można ściągnąć stąd :http://files.filefront.com/Wivenhoe/;4852424;;/fileinfo.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:11, 03 Wrz 2007    Temat postu:

Manhunter napisał:
A co opisuje(przedstawia) ten Day Hard, bo o tym modzie nie słyszałem?


Gramy jako Morgan, brat Gordona Very Happy . Zaczyn się od tego, że do naszego mieszkania wpadają Combines i musimy zwiewać.
Po drodze spotykamy różnych ludzi, jest pare zabawnych sytuacji, ale jak już pisałem nuda. Być może później gra się rozkręca, nie wiem.
Jak ktoś przeszedł tego moda to niech napisze czy warto w to grać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terb21
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 15:47, 16 Lis 2007    Temat postu:

Witam wszystkich po wakacyjnej przerwie(i jeszcze paru miesiącach Laughing ). Postanowiłem ożywić z powrotem temat o modach do HL2, dlatego napiszę o jednym z modów, którego moim zdaniem warto sprawdzić. Mod ten nazywa się Causality Effect.



Causality Effect jest to mod pokazującujący alternatywną fabułę podstawowej wersji gry (od momentu dotarcia do laboratorium). Mod jest zrobiony dość ciekawie, mapy są zrobione starannie, jednak widowiskowe walki (np. epicka potyczka ze Striderami na starym cmentarzu) czasem są trochę zbyt trudne co psuje nieco ogólne wrażenie. Poza tymi trudnymi walkami jest parę błędów na mapach(np. przezroczysta podstawa przewróconego drzewa), ale nie powodują jakiś większych "odchłyów". Najlepsze w tym modzie jest to, że ma aż 4 alternatywne zakończenia.

Moja ocena
4


Ten mod można ściągnąć stąd: [link widoczny dla zalogowanych]

Zachęcam do ściągnięcia i ocenienia modu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Mody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin