Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Synergy Beta 2.0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 14:19, 25 Lut 2007    Temat postu: Synergy Beta 2.0

Zainteresował mnie mod Synergy Smile
Ktoś już go zna?
Mamy w nim możliwość przechodzenia leveli Smile
Biegałem sobie po lockdown nieco przerobionym, sa tam bramy które trzeba sobie otworzyć i combines utrudniający przeżycie.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Jest dość dużo nowych modeli postaci, a przy jednej możemy wybrać dodatkowo skin 0,1,2.

Na server żaden nie udało mi się wejść "server use diferend class table" czy coś takiego i jest ich tylko 14.
Hamachi by trzeba zadziałać.

Synergy Beta 2.0
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 19:23, 25 Lut 2007    Temat postu:

Ściągnę i obadamy Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 0:50, 26 Lut 2007    Temat postu:

Jak tak dziś graliśmy zmontowałem po tajniacku demko Laughing
Nie jest to nic fajnego, ale przedstawia mniej więcej jakimi postaciami możemy zagrać i o co ogólnie chodzi Wink
video jest we flashu 13546 KB
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 9:47, 26 Lut 2007    Temat postu:

Paczki ściągnąć nie mogę bo pobiera mi tylko 12kb i zakończa (nie wiem czyja to wina) ale jestem w stanie pominąć ten filmik, gdyż jestem jedną z postaci tam występujących wiec widziałem to wszystko na własne oczy.

Sam mod dodaje raptem kilka broni i jakiś przedmiotów oraz daje wybór wielu postaci niekoniecznie typowych dla hl2. W sumie nic specjalnego.
Ale ciekawie został wprowadzony tryb Coop, w którym mamy kilka mapek przygotowanych na przechodzenie razem klasycznego singla. Może i lekko przesadzono z doborem i ilością przeciwników oraz kuleje jakość mapek ale nie ma to jak w gronie znajomych, wspierając się gnać na spotkanie hordy zombiaków Smile.

Dodam, że swego czasu bez użycia moda ktoś przygotował specjalne mapy do hl2dm, które imitowały tryb Cooperative, działały bez zarzutu, miały ciekawsze wykonanie i lepiej przygotowany system odradzania.
ReYou miał sprawdzić czy aby kiedyś mu ich nie pobrało i dysponujemy tymi plikami Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 12:31, 26 Lut 2007    Temat postu:

Szukałem i mam Smile
js_coop_airboats_v7 js_coop_docks_crane_v8
js_coop_lg1 js_coop_quest_v9...itd

Razem 27 map js_coop.

Właśnie pobrałem synb22upd[link widoczny dla zalogowanych] update do wersji 2.2.
Serverów jest 12 ale możemy już na nie wchodzić.
Dodatkowo mamy możliwość wybrania sobie miejsca respownu na co nie zwróciłem uwagi w v2.0.
Po zginięciu automatycznie jesteśmy spectate i respownujemy się przy tej osobie na którą akurat patrzymy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baniok[PL]
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 10:33, 27 Lut 2007    Temat postu: rt

przy próbie uruchomienia moda wyskakuje błąd "hl2.exe" wykonał nieprawidłowa operację i nastąpi jego zamknięcie

athlon 2200
256 ram
gf 4 mx 440
win xp sp2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 12:01, 27 Lut 2007    Temat postu:

Cytat:
Właśnie pobrałem synb22upd

Ciekawe bo mam update 2.1 i zajmuje od 35mb a ten 2.2 tylko 6.5. Ciekawe. Zazwyczaj każdy nowy upadate z wersji 2.0 powinien być coraz większy Smile.
EDIT:
To jest update z 2.1 do 2.2 więc musisz mieć to co ja najpierw.
Cytat:
przy próbie uruchomienia moda wyskakuje błąd "hl2.exe" wykonał nieprawidłowa operację i nastąpi jego zamknięcie

Odpal zwykłego hl2 najpierw. Być może jeszcze go nigdy nie odpalałeś Smile. Może Steam musi uzupełnić pliki singla (robi tak przy pierwszym uruchomieniu.
Jeśli w hl2 już grałeś to bardzo dziwny błąd. W sumie najgorszy.
Ściągnij innego moda z listy w SteamGamesFullView i zobacz czy też masz taki błąd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baniok[PL]
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 0:01, 28 Lut 2007    Temat postu:

Dziarsky napisał:
Odpal zwykłego hl2 najpierw. Być może jeszcze go nigdy nie odpalałeś Smile. Może Steam musi uzupełnić pliki singla (robi tak przy pierwszym uruchomieniu.
Jeśli w hl2 już grałeś to bardzo dziwny błąd. W sumie najgorszy.
Ściągnij innego moda z listy w SteamGamesFullView i zobacz czy też masz taki błąd.


teraz dochodzi do menu i wyskakuje



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 9:48, 28 Lut 2007    Temat postu:

baniok[PL] napisał:


teraz dochodzi do menu i wyskakuje



Hym...
Spróbuj zainstalować na nowo ten mod. Stary folder po prostu wywal/odinstaluj jak się da i wywal resztę. Restartnij steama zobacz wtedy.

U mnie często mody potrzebowały SDK Base i dopiero jak to ściągłem i odpaliłem to mod się uruchomił ale miałem przynajmniej sugestię steama.

Ten błąd wygląda dokładnie tak jak ten gdy chciałem uruchomić edytor a nie miałem na dysku wszystkich gier, z których mógł on korzystać.
Jeśli masz konto z cs:s to uaktualnij i wejdź raz do cs'a także. Być może mod potrzebuje zasobów także tej gry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 11:53, 28 Lut 2007    Temat postu:

Tu jest link do wszystkiego 2.0 2.1 2.2
[link widoczny dla zalogowanych]
Na tej stronce jest limit pobrań w danej chwili, gdy nie załapiemy się na wolne miejsce wystarczy zamknąć stronę wejść jeszcze raz i pobieramy (miałem tak dwa razy)
Dodatkowo Dziarski mnie poprawił.
Zainstalowałem update 2.2 na wersje 2.0 bez update 2.1 i poszło Smile
Wszystko jest gitara ciekawe tylko na czym mi się to odbije Razz
Jak będę miał chwile przeinstaluje sobie wszystko na nowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 18:53, 28 Lut 2007    Temat postu:

Wczoraj trochę bawiłem się w tym modzie i stwierdzam, że średnio się w tym produkcie idzie zorientować. Jest trochę dziwnych opcji w menu, które nie są odpowiednio wyjaśnione. Mapy są bardzo ubogie i ciut nie przemyślane. Nie istnieje w ogóle coś takiego jak poziom trudności. Tryby gry są nie logiczne bo zarówno na mapach coop jak i na syn mamy singlowe postacie i zero multiplayerowych elementów.
Mod robiony trochę taką ręką napalonego gracza - pomysł dobry ale nie przemyślany do końca. Trzeba zapewne jeszcze trochę przy nim posiedzieć by bardziej się podobał.

ps. Dlatego do HL2 wolę mody sp. Autorzy spędzają przy nich więcej czasu i zazwyczaj wszystko jest dobrze przemyślane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 13:08, 18 Kwi 2007    Temat postu:

Zapomnailem już o tym modzie, aż wczoraj znalazłem kolejnego update`a.
Link do wersji 2.3 nie trzeba pobierać wcześniejszych.
Jest to Synergy Beta 2.3 full
[link widoczny dla zalogowanych]
file size: 113MB
Dziś (zapewne wieczorem) będę grać z visusem przez hamachi.
Zapraszam chętnych.
sieć synergy2007
pass hl2dm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
visus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:19, 28 Kwi 2007    Temat postu:

Całkiem do zagrania gdyby nie kompletnie bezsensowna zawartość niektórych map (ta mapka z basen po środku to doskonały przyklad).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Mody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin