Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Problem z mapą:/:/:/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Midnight9
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:12, 02 Wrz 2008    Temat postu: Problem z mapą:/:/:/

Witam! Znajomy chce wrzucić na serwer mape ale ta nie chce wystartować:/:/ mapka chodzi normalnie na dwóch innych serwerach ale na jego nie chce:/ wpadliśmy na to że może ma znaczenie OS serwera gdyż na takim chodzi :
v1.0.0.12 (Windows, Dedicated, Protocol 7) a znajomego serwer chodzi na linuxie...Czy to możliwe że to jest powodem?Czy ktoś się orientuje co trzeba zrobić aby mapa poszła???Dodam że mapa była sprawdzana na dwóch serwerach i obydwa chodzą na linuxie

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 14:04, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Nie mam pojęcia nie obcuje z linuxem, ale czasem widać mapki z różnymi rozszeżeniami tzn. bsp i bsp.bz2
Może to to, albo nie to ??Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Midnight9
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:23, 03 Wrz 2008    Temat postu:

mapka jest bsp,wszystkie inne znane mi mapy z tym rozszeżeniem chodzą bez problemu..:/ Dziwna sprawa;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:53, 03 Wrz 2008    Temat postu:

A czy na mapce są jacyś npc typu zombi albo headcraby? Bo z tym zawsze był problem i ludzie skarżą się, że takie mapy często powodują crash serwera.

Wspomniałeś, że mapa była sprawdzana na linuksowych serwerach, jeśli jest możliwość to może warto porównać konfigurację tych serwerów?
Dziwny problem, chyba nic więcej nie wymyślę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin