Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

[PL] vs TSGK | 0:3 | 1.04.2007
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Sezon 2007
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 22:38, 01 Kwi 2007    Temat postu: [PL] vs TSGK | 0:3 | 1.04.2007

[PL] vs TSGK - czyli jak z kangurami na cyrkowej arenie

Tą ciekawą, bardzo adekwatną grą słów zaczynam recenzję tego meczu Smile. Jako obserwator z trzeciej osoby (zza pleców tośki Smile ) widziałem większość spotkania i postaram się obiektywnie je przedstawić.

Składy:

My:
DeMark [PL]
Linka [PL]
cr0c3r [PL]
D E Z E R T E R [PL]
tosia [PL]
ReYou [PL]

TSGK:
Captain Pikpik_TSGK
Freelancer_TSGK
Plasmodesmata_TSGK
Killa/PPV_TSGK
Sk8er Boi

Zestawienie:

Mapa: domebox
Wynik: wygrana dla TSGK
Screen: [link widoczny dla zalogowanych]
Nasz skład: DeMarK, Linka, cr0c3r, Tosia

Od pierwszych chwil klan TSGK pokazał w czym są dobrzy i dlaczego wybrali takie a nie inne mapy. Jedna wielka "sieczka". Widać było, że nie jesteśmy przygotowani na taką grę. Przeciwnicy trzymali ciągły poziom oparty o granaty i walkę z zaskoczenia. Znając doskonale mapę kontrolowali ją ciągle, od początku do końca.
Styl gry TSGK to ciągłe skakanie i nieprzerwany ruch dlatego pierwszym moim skojarzeniem była cyrkowa arena pełna kangurów z garścią nieudolnych treserów, którymi byliśmy niestety my Smile.


Mapa: lockdown
Wynik: wygrana dla TSGK
Screen: [link widoczny dla zalogowanych]
Nasz skład: DeMark, Linka, ReYou, DEZERTER

Jedyna mapa gdzie graliśmy świetnie i przegraliśmy jedynie jednym fragiem. Już ktoś wspomniał na naszej stronie, iż można to nazwać "złojeniem tyłka TSGK". Gratuluje tej mapy! Nie miałem okazji jej oglądać na własne oczy ale obserwowaliśmy z tośką wyniki na bieżąco i od początku było widać, że mamy przewagę. Ostaniego fraga straciliśmy za sprawą jednego gracza z przeciwników, który był zwyczajnie najlepszy na mapie i zawyżał wynik Wink. Całe szczęście u nas takim graczem jest nasz rodzynek DeMarK, który deptał mu cały czas po piętach. Mam wrażenie, że gdyby w grę wchodziły tylko oryginalne mapy to byłby przynajmniej remis w mapach.


Mapa: killbox
Wynik: Serwer wysypał się pod koniec rozgrywki - brak wyniku
Screen: brak
Nasz skład: DeMark, Tosia, ReYou, cr0c3r

Rozgrywka podobna do tej z domebox. Ciężko było nad nimi zapanować i myśle, że w ogóle nam się to nie udawało. Pod koniec serwer się zwiesił, wszystkich wywaliło i po meczu.


Mapa: overwatch
Wynik: wygrana dla TSGK
Screen: [link widoczny dla zalogowanych]
Nasz skład: DeMark, Tosia, cr0c3r, DEZERTER

Teoretycznie mogła się powtórzyć sytuacja z lockdown ale niestety Linka wypadł z gry (kłopoty z netem) i ostatecznie zabrakło tego "kopniaka", który mógł im on sprezentować. Trochę nas odstawili ale przynajmniej pokazaliśmy im, że na oryginalnych mapach gramy jak trzeba.
Żałuję, że nie było dogrywki za niedokończony killbox np. na mapie biohazard albo lostvalley ale pomarzyć sobie można Wink.


Podsumowanie:

Gratuluję wszystkim uczestnikom gry! Mimo iż nie stanowimy jakiegoś wzorcowego klanu to nasza paczka potrafi pokazać, że co nieco umie Smile. Po tym meczu łatwiej już będzie grać z innymi bo pierwsze lody przełamane.
-> [link widoczny dla zalogowanych]

Na przyszłość proponuję odrzucać wszelkie propozycje map typu killbox, tak na wszelki wypadek Very Happy.

ps. Zapraszam do uzupełnienia tej recki (szczególnie o lockdown) - wrzucie mi treść na pw to dodam (lub inny admin).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziarsky dnia Nie 23:18, 01 Kwi 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Nie 22:45, 01 Kwi 2007    Temat postu:

dwie uwagi Wink
1. cr0c3r
2. na killboxie tez gralem
(wiem, czepiam sie Twisted Evil Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 22:54, 01 Kwi 2007    Temat postu:

Cytat:
1. cr0c3r

Ok poprawiłem Smile

Cytat:
2. na killboxie tez gralem


hym... Pięć osób być nie mogło. Myślałem, że DEZERTER wszedł za Linke - to byłeś Ty?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Nie 23:06, 01 Kwi 2007    Temat postu:

Cytat:
hym... Pięć osób być nie mogło. Myślałem, że DEZERTER wszedł za Linke - to byłeś Ty?

tak, ja Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Linka
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:37, 01 Kwi 2007    Temat postu: Re: [PL] vs TSGK | 0:3 | 1.04.2007

Dziarsky napisał:
[PL] vs TSGK - czyli jak z kangurami na cyrkowej arenie

[...]
Mapa: domebox
Wynik: wygrana dla TSGK
Screen: [link widoczny dla zalogowanych]
Nasz skład: DeMarK, Linka, cr0c3r, Tosia

Od pierwszych chwil klan TSGK pokazał w czym są dobrzy i dlaczego wybrali takie a nie inne mapy. Jedna wielka "sieczka". Widać było, że nie jesteśmy przygotowani na taką grę. [...]Styl gry TSGK to ciągłe skakanie i nieprzerwany ruch dlatego pierwszym moim skojarzeniem była cyrkowa arena pełna kangurów z garścią nieudolnych treserów, którymi byliśmy niestety my Smile

są do ogrania i na tej mapce - kwestia naszego treningu i zgrania.

Dziarsky napisał:

Mapa: lockdown
Wynik: wygrana dla TSGK
Screen: [link widoczny dla zalogowanych]
Nasz skład: DeMark, Linka, ReYou, DEZERTER

Jedyna mapa gdzie graliśmy świetnie i przegraliśmy jedynie jednym fragiem. Już ktoś wspomniał na naszej stronie, iż można to nazwać "złojeniem tyłka TSGK".

było by tak gdyby nie zabrakło nam jednego elementu - asekuracji. Biegaliśmy jak potłuczeni w pojedynkę Wink - oni prawie zawsze parami. 1:1 przegrywali większość pojedynków.
Wniosek - technicznie byliśmy lepsi (przynajmniej w labiryntach lockdown) ale to nie dało nam lepszego wyniku. Dezerter dzieki za wsparcie w kilku akcjach 2:2 - wyszkliśmy chyba ze wszystkich obronną ręką Wink

Dziarsky napisał:

Całe szczęście u nas takim graczem jest nasz rodzynek DeMarK [...]

całe szczęście Laughing

Dziarsky napisał:

Na przyszłość proponuję odrzucać wszelkie propozycje map typu killbox, tak na wszelki wypadek Very Happy.

Wybór map - kwestia gustu. Wg mnie dzisiejszy zestaw map był najbardziej sprawiedliwy. Dwie w naszym a dwie w ich klimacie, ja się czułem dobrze na obu.

Dziękuję wszystkim za grę !
Mam nadzieję, że uda się umówić następny sparring już w następny weekend no i net mi nie padnie Evil or Very Mad
Dezerter masz już wprawę, myślę, że powinieneś zająć się tego organizacją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 9:06, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Jeszcze mnie trzymają emocje.
Rano jak wstałem to pierwszą myślą jaka przyszła mi do głowy była:
"Wczoraj gralismy świetny teammatch."
Poanalizowałem sobie wyniki, niektóre sytuacje z gry widzę do tej pory przed oczyma.
Oczywiście wyłapałem kilka swoich błędów i teraz będę się jeszcze bardziej pilnować.

Dzięki wszystkim co staneli do boju ramię w ramię Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
de_MarK
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 9:08, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Gwoli scislosci, na lockdown byl remis. Nie ma co sie sugerowac podsumowaniem generowanym przez gre, wynik zawsze trzeba kalkulowac podliczajac recznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
de_MarK
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 9:54, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Moja skrócona analiza alternatywna Wink
PikPik jest bardzo dobry. Pozostali ich gracze to byl typowy, sredni poziom klanowy. Co oznacza, ze srednio sa i tak pod wzgledem techniki od nas duzo lepsi. Kwestii zgrania nie ma co poruszac, to przychodzi samo wraz z czasem i iloscia wspolnych treningow.
Sposrod rozegranych map tak naprawde jedynie lockdown byl mapa, o ktorej mozna mowic w kategoriach taktyki. Boxy pomine milczeniem. Overwatch bez RPGa jest po prostu bieganinka, wygrywaja ci, ktorzy maja przewage liczebna w poszczegolnych starciach.
Generalnie nie bylo zbyt dobrze, tragicznie na szczescie rowniez nie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 10:12, 02 Kwi 2007    Temat postu:

de_MarK napisał:
Gwoli scislosci, na lockdown byl remis. Nie ma co sie sugerowac podsumowaniem generowanym przez gre, wynik zawsze trzeba kalkulowac podliczajac recznie.


Zdobytych przez team wspólnie fragów odjąć się nie da i zawsze się należą.
To, że ręczna suma fragów daje mniej o jeden to zapewne wynik zabicia się jednego z przeciwników. Osobisty wynik mu maleje ale suma główna zostaje.
Niezaleznie więc od tego jednego fragu - remis czy przegrana, mecz był wyrównany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:39, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Trochę wiadomości.

Tak dla porządku chciałem poinformować Was, że wczoraj przed meczem o 19,29 Osiris_TSGK poinformował mnie na ich forum o składzie w jakim ostatecznie wyjdą ( różnił on się od tego, który zapodał mi w sobotę), jednak w ferworze przygotowań do meczu nie zajrzałem tam.

Zebraliśmy po tym meczu od TSGK całkiem niezłe recenzje Laughing .

Ja uważam, że logistycznie było z naszej strony super.
Kapitalne zmiany. Każda dokładnie wtedy kiedy było trzeba. Zawsze było nas czworo.( nie piszę czterech, bo mamy naszą rodzynkę Smile )
Nie mogę odżałować kłopotów Linki z netem. Brakowało nam Ciebie w wielu momentach. Napisałem o tym na ich forum. Na domeboxie szło Ci całkiem nieźle.

Dzięki za Lockdown. Zawsze możesz na mnie liczyć Very Happy .

Obiecuję, że będę ich maglował o rewanż.
W świetle wielu faktów które miały miejsce, po prostu nam się należy Very Happy .

Dziarski napisał
Cytat:
Na przyszłość proponuję odrzucać wszelkie propozycje map typu killbox, tak na wszelki wypadek


Poniżej wrzuciłem warunki jakie Oni stawiają aby móc się z Nimi zmierzyć.
Nie zapomnijmy wszakże ,ze to my jesteśmy PETENTAMI i pukamy do ich drzwi.

- Your clan name.
- Your clan location (continents).
- Website of your clan if it have one.
- The number of players you wish.
- The list of the players who will participate and their skills (to be fair).
- The 2 maps you want to play and the gravity.
- A date and time (precise Time Zone) if you have one in mind.

Uważam, że warunki są jak najbardziej sprawiedliwe.
Jeżeli chodzi o plansze : wy wybieracie dwie i my dwie. I jest O.K.
Ja wybrałem Lockdown i Overwatch. A im, miałem powiedzieć, że nie nie chcemy boxów, bo są be Very Happy . Wybacz.

A co do braku RPG na XIX serwerze. Uważam, że potwierdza to mądrość i roztropność klanu TSGK. Moim zdaniem ( tu się może wielu z Was narażę) broń ta ogromnie wypacza rozgrywkę. Np taki Overwatch. Niektóre teamy grają tak, że obstawiają górę ( miny, graty) a jeden z nich zbiera RPG i kampuje do woli. Na takim Resistance np. bez RPG, gra się po prostu świetnie Smile .

Rozgadałem się trochę.

DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM, BYLIŚCIE WSPANIALI Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tosia[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 11:02, 03 Kwi 2007    Temat postu:

Dobra, to ja też coś napiszęSmile
Moim zdaniem jeżeli chodzi o zoorganizowanie itp. to było bardzo dobrze. Gratulacje DEZERTER[PL]!!!
A jeżeli chodzi o samą grę to widać, że wszyscy się bardzo starali:)
Ja osobiście nie miałam zielonego pojęcia co to za klan bo jakos sie tym w ogóle nie interesowałam/interesuję. Tak więc lekko się zdziwiłam:) no i oczywiscie strasznie się wkurzałam podczas gry na Nich:)
Żałuję, że nie byłam na lockdown no ale taka była moja decyzja:)
Na razie jest czas by potrenować, (choć skakania raczej nie pojmęSmile ) bo mam straszną ochotę Im dokopać ( co jest raczej niemożliwe:) ).
No nic..zobaczymy:)

Ogladając wyniki po meczu myślałam, że było dużo gorzej:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:46, 03 Kwi 2007    Temat postu:

Tosia napisała
Cytat:
Moim zdaniem jeżeli chodzi o zoorganizowanie itp. to było bardzo dobrze. Gratulacje DEZERTER[PL]!!!

Dziękuję, bardzo miło to słyszeć Very Happy .

Tosia napisała
Cytat:
Na pewno się uda:),Trzymam kciuki!!


Dziękuję też, że w trudnych chwilach mnie wspierałaś. Trochę nerwów mnie to kosztowało. Momentami miałem wrażenie, że zadanie którego się podjąłem po prostu mnie przerasta. Rzuciłem się na głęboką wodę nie potrafiąc dobrze pływać Very Happy . Na szczęście nie utonąłem.
Co do negocjacji z TSGK, to wspominam je wspaniale. Bardzo szybkie i konkretne odpowiedzi, czy to na posty, czy PW. Są bardzo dobrze zorganizowani. Doprawdy, dobrze wróży to na przyszłość.

Napiszcie, jak wyobrażacie sobie kolejne ewentualne spotkanie z nimi.
Czy w tych samych składach, czy te same mapki, w jakim terminie.
Czekam na propozycje Smile .

Niech mi też ktoś napisze, co się stało na tym killboxie. Nie grałem tam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tosia[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 12:17, 03 Kwi 2007    Temat postu:

"Niech mi też ktoś napisze, co się stało na tym killboxie. Nie grałem tam."
Po prostu wszystkich wyrzuciłoSmile no ale to chyba były ostatnie chwile tej mapy (tak mi sę wydaje). A o wyniku lepiej nie piszmy..Smile

"Co do negocjacji z TSGK, to wspominam je wspaniale. Bardzo szybkie i konkretne odpowiedzi, czy to na posty, czy PW. Są bardzo dobrze zorganizowani".
Taaak, wszystko inne też Im tak wychodzi:) No a my musimy się nieco pouczyć, ale tylko samego grania bo organizjacę też mamy na 5+Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:55, 03 Kwi 2007    Temat postu:

Tosia napisała
Cytat:
Taaak, wszystko inne też Im tak wychodzi:) No a my musimy się nieco pouczyć, ale tylko samego grania bo organizjacę też mamy na 5+


Spadliśmy wszakże z wysokiego konia Very Happy .
Właśnie takie potyczki pokazują nam, w którym miejscu jesteśmy i gdzie moglibyśmy być, pracując jeszcze bardziej nad sobą.

Wniosek - więcej takich meczy.

Myślę, by umówić coś z nimi po świętach Shocked .

Czekam na pomysły Smile .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tosia[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 13:04, 03 Kwi 2007    Temat postu:

"Czy w tych samych składach, czy te same mapki, w jakim terminie."
No ja myślę, że cztery osoby to wystraczająco na mecz, a nas jest nieco więcej:)
Dobrze, by było aby inni tez mieli szansę zagrania, oczywiście jeśli chcąSmile
Ale jak coś to ja jestem chętna. Myślę, że każda niedziela mi pasuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Sezon 2007 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin