Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

[PL] vs TSGK TRZECIE STARCIE ( Our First Victory!!)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Sezon 2007
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:11, 29 Kwi 2007    Temat postu:

Planujemy zagrać 5 maja z TSGK.
Wchodzisz ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Nie 12:16, 29 Kwi 2007    Temat postu:

aaa, to data Laughing jeśli tylko nic mi nie wypadnie to chętnie Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 12:21, 29 Kwi 2007    Temat postu:

Ktoś potrafi strzelać rykoszetami na dm_biohazard?
Ta mapa jest podchwytliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
??
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk Zaspa :)

PostWysłany: Nie 12:39, 29 Kwi 2007    Temat postu:

Ja tylko próbowałem, naprawde trzeba być juz pro zeby dobrze to robic

a moze spróbujemy na dm_powerhouse ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:27, 29 Kwi 2007    Temat postu:

?? napisał
Cytat:
a moze spróbujemy na dm_powerhouse ?


Interesująca propozycja. Przed drugim starciem już o niej myślałem.
Popieram Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dezerter dnia Pon 8:45, 30 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niezly Czad
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 18:47, 29 Kwi 2007    Temat postu:

dm powerhouse? ciezka mapa, szczegolnie ze wzgledu na rakiete Very Happy aha no i na tej mapie sa tez tylko dwie apteczki.

lockdown jest w sumie dobra propozycja bo mapa jest podzielona na dwie strefy, jedna to łaźnie, a druga to cala reszta, wiec mozna jakos grac defensywnie w sensie dopakowac sie i atakowac chamow, ale ta strefa ma malo broni, ar2, granaty do mg i przedmioty do rzucania... no wlasnie, powiedzcie mi jak wyglada gra z tymi niby lepszymi klanami, istnieje jakas niepisana zasada, ze nie uzywacie lamerskich broni typu kulki z ar2 i rakiet? czy wszystkie chwyty dozwolone (spam z kulek i granatow mg)?

na powerhouse mozna dostac straszny wpierdol Razz a to dlatego, ze jak juz wspomnialem - brak apteczek, no i broni tez nie jest sporo na tej mapie, wiec wiekszosc czasu bedziemy sie strzelac granatami z grav guna i rzucac beczkami jak debile Very Happy

jezeli chodzi o killboxy to wiadomo, aim odgrywa tu najwieksza role, aby dorwac magnum lub xbow i siekac. ja tam slabo sie czuje na takich mapach, wole sie zakradac jakos, poczekac zmylic przeciwnika i jak on sie nie spodziewa to JEBUDU!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:22, 29 Kwi 2007    Temat postu:

Niezły Czad napisał
Cytat:
dm powerhouse? ciezka mapa, szczegolnie ze wzgledu na rakiete aha no i na tej mapie sa tez tylko dwie apteczki.


Chciałem Cię poinformować, że na serwerach na których TSGK hostują fighty, czyli na V, XIV i XIX serwerze nie ma RPG ( świetny pomysł),
więc kamperów u góry mamy z głowy.
Co do apteczek, to na dm_powerhause nie jest ich aż tak mało Very Happy .

Niezły Czad napisał
Cytat:
lockdown jest w sumie dobra propozycja bo mapa jest podzielona na dwie strefy, jedna to łaźnie, a druga to cala reszta, wiec mozna jakos grac defensywnie w sensie dopakowac sie i atakowac chamow, ale ta strefa ma malo broni, ar2, granaty do mg i przedmioty do rzucania... no wlasnie, powiedzcie mi jak wyglada gra z tymi niby lepszymi klanami, istnieje jakas niepisana zasada, ze nie uzywacie lamerskich broni typu kulki z ar2 i rakiet? czy wszystkie chwyty dozwolone (spam z kulek i granatow mg)?

Jeżeli chodzi o dm_lockdown to właśnie zastanawiam się. Co do tej mapki mamy miłe wspomnienia. Właśnie tu w pierwszym meczu z TSGK zremisowaliśmy ( rzadko się to komukolwiek w potyczce z TSGK udaje) i daje to do myślenia.
Z drugiej strony myślę o dm_biohazard albo dm_steamlab.

Niezły Czad napisał
Cytat:
jezeli chodzi o killboxy to wiadomo, aim odgrywa tu najwieksza role, aby dorwac magnum lub xbow i siekac. ja tam slabo sie czuje na takich mapach, wole sie zakradac jakos, poczekac zmylic przeciwnika i jak on sie nie spodziewa to JEBUDU!

Nie tylko Ty się tam słabo czujesz. Ale przyznam, że granie na nich jest dla mnie nie lada frajdą. Boxy wnoszą coś nowego w HL 2 DM i trzeba na nich grać i starać się je polubić Very Happy .
Przez dwie tego typu mapki musimy przebrnąć. Nie ma rady Very Happy

Dziękuję Ci, za obszernego posta. Życzę innym tak dogłębnych analiz Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niezly Czad
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 19:48, 29 Kwi 2007    Temat postu:

A co ze spamowaniem kulkami i granatami z mg? Bo wiecie jak to jest, jak ma sie akurat 3 kulki, nawet jesli sie nie zbieralo ich specjalnie to az szkoda marnowac, czesto jednak staram sie grac inna bronia, i pozniej jest zal ze mnie zabili a mialem tyle tego Very Happy

AAaaa najmocniej przepraszam za powerhouse, pojebala mi sie ta mapka z dm resistance.... no powerhouse to bardzo fajna mapka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:41, 29 Kwi 2007    Temat postu:

Niezły Czad napisał
Cytat:
AAaaa najmocniej przepraszam za powerhouse, pojebala mi sie ta mapka z dm resistance.... no powerhouse to bardzo fajna mapka


Spoko, jesteśmy tylko, albo aż, ludźmi Very Happy .

Coś mi się zdaje, że weźmiemy ten dm_lockdown.

P.S.
Obiecałem, że wystawimy przeciwko TSGK najsilniejsze nasze żądła.
Jestem Wam winien pewną informację. Otóż dwa razy pytałem dziś na STEAM-czacie Helfire ( na forum się nie odzywa), czy weźmie udział w sobotnim fighcie.
Niestety do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
??
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk Zaspa :)

PostWysłany: Nie 21:06, 29 Kwi 2007    Temat postu:

No jak byśmy sie mieli rzucać granatami to mógł by być problem, bo dobrze rzucony granat jest NAPRAWDE trudno złapać, co mnie zresztą bardzo wkurza xD

PS. Co jest z shoutboxem? nie działa czy mi sie cos pieprzy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niezly Czad
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 21:13, 29 Kwi 2007    Temat postu:

na stronie glownej shoutbox i dzial informacje poszly do lasu sie rozmnazac Razz

nadal nie otrzymalem odpowiedzi nt spamu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:48, 29 Kwi 2007    Temat postu:

Niezły Czad napisał
Cytat:
na stronie glownej shoutbox i dzial informacje poszly do lasu sie rozmnazac

Dziarski pisze o tym w dziale ,, Nasza strona''.

Niezły Czad napisał
Cytat:
nadal nie otrzymalem odpowiedzi nt spamu


Odpowiedź jest negatywna Laughing .
Przyświeca nam duch sportowej walki.

P.S.
?? zmniejsz tego awatara i daj mu ludzki rozmiar Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
??
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk Zaspa :)

PostWysłany: Nie 23:50, 29 Kwi 2007    Temat postu:

Cięzko powiedziec jak by sie sprawdzał ten spam, trzeba by jakoś sprawdzic wcześniej jak to sie będzie sprawować

PS. Yes sir Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niezly Czad
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 8:50, 30 Kwi 2007    Temat postu:

aaa aaa a a a a mam jeszcze jedno pytanie, gracie z friendly fire czy bez?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:56, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Na serwerach TSGK o których pisałem powyżej friendly fire jest wyłączone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Sezon 2007 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin