Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

hldm-datacore = hl2dm-steamlab

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 0:12, 04 Lut 2007    Temat postu: hldm-datacore = hl2dm-steamlab

Zawsze zastanawiała mnie mapa Steamlab. Wszystkie inne z oficjalnych mają odbicie w części fabularnej HL2 ale nie Steamlab. Mapa ta ma typowe cechy mapy dm i zastanawiało mnie czy jednorazowo udało im się wypuścić taki w sumie udany produkt (myślałem, głównie o tym, że w przyszłości mogliby zrobić więcej takich mapek - kto by się obraził Cool ).

Ostatnio bawiąc się na starym, lecz poczciwym half-life dm: source odkryłem coś naprawdę ciekawego. Eksplorując mapę Datacore stopniowo zacząłem zauważać pewne znajome lokacje. Werdykt: Steamlab Smile.

Załączam przykłady - pary screenów.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiście wystrój Datacore jest taki na jaki pozwalały możliwości w 1998 roku więc pierwsze co się pcha na usta (boshe jaka ta mapa była kiedyś biedna Razz) nie do końca jest zasadne.
Steamlab oddaje charakter HL2 ale zachował praktycznie wszystkie cechy starej Datacore. Nawet cześć broni, amunicji czy powerupsów jest umieszczone podobnie. Jedyna zasadnicza różnica to teleport w nowej wersji.
Nie obraziłbym się gdyby Valve pokusiło się o zrobienie jeszcze jednego takiego remakeu Smile. W końcu stary hldm miał ciekawe mapki. Cześć ma już amatorskie odpowiedniki w hl2dm lecz większość jest za uboga jak na source (Crossfire, Frenzy).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niezly Czad
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 9:07, 08 Kwi 2007    Temat postu:

Bo to jest konwersja datacore Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 16:10, 09 Kwi 2007    Temat postu:

Niezly Czad napisał:
Bo to jest konwersja datacore Very Happy

Teraz to wiem, ale nie przypominam sobie by w Steamie jakoś o tym wspominali w czasie premiery mapy.
Zresztą, wcześniej nie znałem map z hldm więc było to dla mnie fajnym odkryciem Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin