Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

S.T.A.L.K.E.R. - świeżo przetestowany
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Na każdy temat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 19:23, 22 Sie 2007    Temat postu:

Każdy kto grał raczej tego kolesia znalazł jeśli dobrze zwiedzał gręSmile.
Fajny motyw jakby nie było Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 20:20, 22 Sie 2007    Temat postu:

Naprawde jest taki koleś w grze? Myślałem, że to jakiś żart albo mod.
Ja jeszcze go nie spotkałem.

A tak przy okazji, właśnie gram w Stalkera i muszę przyznać, że gra mnie bardzo wciągnęła. Co prawda jest sporo bugów i niedociągnięć, jednak klimat gry pozwala naprawdę się wczuć.
Oby zakończenie mnie nie zawiodło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Śro 20:33, 22 Sie 2007    Temat postu:

no jest. martwy, ale jest ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 20:36, 22 Sie 2007    Temat postu:

arjen napisał:
Naprawde jest taki koleś w grze? Myślałem, że to jakiś żart albo mod.
Ja jeszcze go nie spotkałem.

Dzicz. Więcej nie podpowiem Cool.


arjen napisał:
Oby zakończenie mnie nie zawiodło Smile

Zależy które Cool ?
Jeśli śledzisz na forach dyskusję o fabule i zakończeniach to powinieneś wiedzieć, że satysfakcję dają 2 prawdziwe zakończenia (w szczególności jedno).
Mogę ci jedynie powiedzieć, że ważne jest dobrze prowadzić wątek główny a pod koniec w Elektrowni zapisywać grę przy każdym zdarzeniu by mieć możliwość zobaczyć wszystko.

ps. w razie czego uderzaj po szczegóły na Priv Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:02, 22 Sie 2007    Temat postu:

cr0c3r napisał:
no jest. martwy, ale jest ;d

Jak to!!!!! Freeman wyjdzie z każdej opresji! No, chyba że jest bez łoma Laughing

Dziarsky napisał:
Zależy które ?
Jeśli śledzisz na forach dyskusję o fabule i zakończeniach to powinieneś wiedzieć, że satysfakcję dają 2 prawdziwe zakończenia (w szczególności jedno).
Mogę ci jedynie powiedzieć, że ważne jest dobrze prowadzić wątek główny a pod koniec w Elektrowni zapisywać grę przy każdym zdarzeniu by mieć możliwość zobaczyć wszystko.


Dzięki za info. Na razie nie szukam informacji o zakończeniu bo chcę do wszystkiego sam dojść.
Gram po raz pierwszy, więc na razie idę troche na żywioł.
(Właśnie się dowiedziałem, że spieprzyłem jednego questa. Przyjąłem zlecenie od Czachy i wyrżnąłem cały obóz Wolności Confused )
Jak zagram kolejny raz no to wtedy już będe rozgryzał wszystkie strategie, sprawdzał każdy quest itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 22:35, 22 Sie 2007    Temat postu:

arjen napisał:

(Właśnie się dowiedziałem, że spieprzyłem jednego questa. Przyjąłem zlecenie od Czachy i wyrżnąłem cały obóz Wolności Confused )
Jak zagram kolejny raz no to wtedy już będe rozgryzał wszystkie strategie, sprawdzał każdy quest itp.


No najlepiej najpierw wyczerpać kontakty z powinnością a później bawić z wolnością. Ale to odkryłem grając po raz drugi więc się nie przejmuj.
Prawdziwe zakończenia też zobaczyłem za drugim razem więc życzę powodzenia Smile.

Jak będziesz już przed elektrownią to daj mi znać a ja szybkim pytaniem przekonam się czy masz szansę na prawdziwe zakończenia i lekko zasugeruję co zrobić jeśli testu nie zdasz Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 10:47, 05 Lut 2008    Temat postu:

W końcu przeszedłem stalkera (dopiero teraz ale jakoś nie mogłem się zebrać Embarassed ).
Rzeczywiście zakończenia mogą budzić kontrowersje, szczególnie te związane ze spełniaczem życzeń. Ja doszedłem do prawdziwego zakończenia w zasadzie przypadkowo. Po prostu jechałem już na resztkach życia bez apteczek i leków, więc jak tylko wchodziłem do sarkofagu to padałem. Dlatego musiałem iść na górę do laboratorium i wytłuc monoliciarzy, no i tak już zaszedłem do końca Very Happy
Zakończenie przy monolicie rozczarowuje.
Warto iść do końca i wybrać jedną z dwóch opcji, po której czeka nas chyba najlepszy moment w grze.

Teraz czekam z niecierpliwością na Clear Sky.

Dziarsky: miałem możliwość ospoilerowania twojego tekstu wiec to zrobiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 2:04, 12 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Teraz czekam z niecierpliwością na Clear Sky.


W tym temacie
[link widoczny dla zalogowanych]
trwa gorąca dyskusja o tym jak CS może wyglądać Smile Pod koniec podłaczyłem się i zaserwowałem sporo własnych przemyśleń Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
Może to ruszy w takiej formie. Chciało by Wam się główkować co gdzie jest ? Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziarsky dnia Śro 0:24, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:12, 13 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Dziarsky: miałem możliwość ospoilerowania twojego tekstu wiec to zrobiłem.

Skoro uważasz, że to konieczne to ok.
Ja uznałem, że nie ma takiej potrzeby. Gra jest na rynku już blisko rok, a napisałem tylko, że jest kilka alternatywnych zakończeń bez opisu jak one wyglądają.
Zresztą, jak widać ten wątek interesuje chyba tylko nas dwóch Very Happy


A co do zagadki - przyznam, że podchwytliwa ale mam swoje przypuszczenia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 20:00, 13 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
A co do zagadki - przyznam, że podchwytliwa ale mam swoje przypuszczenia

śmiało odpowiadaj Smile. Jak zaciągnę tam kilku śmiałków z forum stalkera to będzie rywalizacja Smile. Pomysłów na zagadki mam sporo, więc nie ma obawy Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 0:30, 14 Lut 2008    Temat postu:

Sorki ale przez przypadek zamiast cytuj kliknąłem zmień i zastąpiłem post Sad. Na tym forum zawsze mi się mylą przyciski.

Cytat:
Najwyższy czas przejść Stalkera ponownie Smile

Oj zgadza się Smile

Przyda ci się w tym ta mapka
[link widoczny dla zalogowanych]

I ta strona
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki temu niczego nie przeoczysz Smile.

ps. Polecam za drugim razem przed wejściem do elektrowni wrócić się dla jakichś pozostałych zadanek pobocznych i zwiedzić sobie Zonę ponownie. Można wtedy znaleźć więcej anomalii i mutantów (szczególnie Dolina Mroku za drugim razem potrafi zrzucić kapcie Razz)

ps.2. Używasz jakiś modów jak np. na powiększanie plecaka do 150kg? Jak nie to polecam - niezbędne!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:00, 14 Lut 2008    Temat postu:

Rzeczywiście, zwiększenie udźwigu to konieczność. Myślałem już o tym poprzednio ale nie chciałem zaczynać gry od nowa.

A możesz polecić jakiś konkretny, sprawdzony mod, który nie powoduje błędów w grze?
Jestem trochę ostrożny jeśli chodzi o modyfikacje bo mam niemiłe doświadczenia z modami do gier RPG.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 22:26, 14 Lut 2008    Temat postu:

Podstawowa zasada - Mod nie powoduje problemów gdy po jego dodaniu zaczynamy grę od początku. Często ludzie myślą że coś mod kopie w grze a to co obserwują to niezgodność informacji zapisanej w oryginalnych saveach z tym co chce wykonać mod po jego dodaniu do gry. Trzeba więc ruszyć od "new game" by z modem spokojnie grać.
Co za tym idzie trzeba też na spokojnie poświęcić trochę czasu i przyglądnąć się temu co wrzuciliśmy i zdecydować na początku, że chcemy coś wywalić zmienić bo później wizja nadrabiania dużego fragmentu gry to koszmar.

Mała sugestia na starcie:
1. [link widoczny dla zalogowanych]
Ten mały programik wrzuca zoptymalizowane shadery przez co gra ciut lepiej chodzi i czasem ponoć lepiej wygląda. Zmiany kosmetyczne są w sumie niewidoczne ale wydajność u mnie faktycznie minimalnie skoczyła - gra nie cięła jak miałem kiedyś mniej ramu a to oznacza, że zajmowała mniej zasobów.

2. Druga propozycja to przeinstalowanie gry i wrzucenie patcha 1.0004 pl zamiast najnowszego. Nie wiedzieć czemu (1.0005 poprawia tylko multiplayera) duża cześć modów nie radzi sobie z tym najnowszym.

Teraz czas na mody:

Proponuję zestawik trzech modów, które nie zmieniają gry tylko poprawiają parę niuansów.

Tutaj wyjaśniłem co zmienić i jak się przygotować
[link widoczny dla zalogowanych]

Endurance1.1. - Zwiększony plecak do 150kg
[link widoczny dla zalogowanych]

DreamMod - gdy nie chcemy się gdzieś wpakować nocą to przesypiamy ją Smile
[link widoczny dla zalogowanych]

No Time Limits - Wyłącza limit czasowy na poboczne zadanka.
[link widoczny dla zalogowanych]

Podsumowując:
Zgodnie z tematem "jak dodawać mody" liczy się folder gamedata (poczytasz sobie tam o nim). Aby zrezygnować z modyfikacji lub by wprowadzić inną na zmianę wystarczy albo przenieść ten folder albo zmienić jego nazwę np. gamedata_old i wtedy wrzucić nowy.

Można wrzucać kilka modów na raz i raczej nie powinny się "gryźć" ich pliki. Ta garść modów, która zaproponowałem się nie gryzie.

Na forum.stalker.pl znajdziesz całą masę różnych modów. Każdy temat czytaj dokładnie do końca gdyż z czasem wychodzą dodatki (ktoś dopisze link) lub poda jakąś radę. czasem też ktoś napisze, że mod działał tylko do wersji 1.0003 i nie ma co się na niego napalać.
Ja osobiście unikam kombajnów takich jak ABC i inne takie. Skusiłbym się jeszcze na mod co dodaje do sprzedawców na starcie wszystkie przedmioty, pozwala naprawiać bronie i zbroje oraz dodaje pojazdy (niestety większość tego co wymieniłem teraz jest jedynie częścią tych kombajnów :/).

Powodzenia, możesz pytać w każdej chwili jakby coś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 0:10, 15 Lut 2008    Temat postu:

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
Na pewno zainstaluje Endurance i No Time Limits, te są chyba najbardziej przydatne. Może jeszcze znajdę coś ciekawego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin