Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Konik polny
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:41, 19 Sie 2007    Temat postu: Konik polny

Bardzo WAS proszę o umieszczanie tutaj konkretnych recept i porad dotyczących szybkiego przemieszczania się po mapkach.
Mówiąc krótko, skakania. Nie jestem wszakże fanem tego procederu, ale widzę, że bez tego ani rusz Laughing .
Chyba jednak warto się tego nauczyć Cool .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dezerter dnia Nie 21:49, 19 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:18, 19 Sie 2007    Temat postu:

Może [link widoczny dla zalogowanych] artykuł Ci się przyda.
Ja też nie jestem w tym za mocny, ale właśnie dzisiaj, po długim treningu udało mi się wreszcie wskoczyć parę razy na lockdown do pomieszczenia z chargerem.
Wciąż mam chyba jednak za małą prędkość przy skoku.
Zmieniłem też ustawienia klawiszy i duck przeniosłem z ctrl na mouse5. Teraz będę się przyzwyczajać przez pół roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:36, 19 Sie 2007    Temat postu:

Fajnie. To już coś Very Happy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niezly Czad
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 10:53, 20 Sie 2007    Temat postu:

szybkie przemieszczanie sie? hmm na lockdown skok z lewej strony do charge room wydaje mi sie prosty i hmm NATURALNY! Dajesz sprint, przy wyskoku strafe, kucasz przed samym oknem i powinienes wpasc do srodka Razz

Inny bajer to np skok z korytarza charge room na druga strone 'mostku' i z celi w druga strone - czyli do korytarza, dzialanie takie samo jak w pierwszym przypadku, sprint, strafe i jump z przykucnieciem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:53, 20 Sie 2007    Temat postu:

Skok do celi i odwrotnie jest banalny, nawet bez strafe wychodzi.
Natomiast skok z "mostka" do charge room jest już znacznie trudniejszy, przynajmniej dla mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niezly Czad
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 14:57, 20 Sie 2007    Temat postu:

Nudzilem sie to nagralem dwa filmiki ze skakaniem Razz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:46, 22 Sie 2007    Temat postu:

To już coś. Obejrzymy. Dzięk Niezły.

BTW
Chyba dobrze, że nie pojechałeś do tego Augustowa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niezly Czad
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 21:07, 22 Sie 2007    Temat postu:

Noooo chyba tak, dluga historia a nie chce mi sie rozpisywac Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 19:51, 28 Wrz 2007    Temat postu:

A ja zgłaszam sprzeciw odnośnie tych "bunnyhop".

Postanowiłem się tego nie uczyć bo wg mnie hl2dm to fajna gra a nie cyrk.
Acha i jeszcze powiem, że już się nie dam przekonać i żadne argumenty do mnie nie trafią, więc nie ma co mnie męczyć. W polemikę mogę wejść na Priv.
Powiedziałem co wiedziałem i tyle Smile.

Tak czy owak życzę innym powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
visus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:30, 24 Paź 2007    Temat postu:

<edit>

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez visus dnia Pon 2:50, 17 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 22:24, 24 Paź 2007    Temat postu:

Mnie też męczy bh jak próbuje dobrze skakac to nie moge trafic Rolling Eyes
Czasem widze jak ktoś skacze i strzela to mnie krew zalewa, jeśli pierwszy strzał spódłuje to drugiego już nie Smile
Bh tu bardzo dużo daje, czasem trafi się taka rotacja że jak tylko kogoś widac wystarczy strzelic bez celowania, a w efekcie mamy fraga.
Nie czesto, ale jest tak Smile
Zresztą Visus tu chyba wie najwięcej, ten to już fruwa.
Flyhopping hehe Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
visus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:05, 25 Paź 2007    Temat postu:

<edit>

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez visus dnia Pon 2:49, 17 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arjen
Rozmowny
Rozmowny



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 7:30, 25 Paź 2007    Temat postu:

Ponoć Valve szykuje niedługo jakiś update silnika source.
Na różnych forach pojawiły się plotki, że ten update zlikwiduje strafe jumping i inne triki z HL2DM.
Jeśli rzeczywiście tak by było, to byłby to ostateczny koniec tej gry. Mam nadzieję, że to tylko plotki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 8:59, 25 Paź 2007    Temat postu:

o nie! nie mogą zlikwidowac strefa bo ja im nie pozwole Cool
Coś czuje że nadejdą takie czasy, że bez strefa się nie przeżyje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 9:25, 25 Paź 2007    Temat postu:

arjen napisał:

Jeśli rzeczywiście tak by było, to byłby to ostateczny koniec tej gry. Mam nadzieję, że to tylko plotki.

Wg ciebie istotą tej gry są te cudowne skoki? Smutne :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin