Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Hyde Park
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:09, 01 Lut 2007    Temat postu: Hyde Park

Zauważyłem, że forum ostatnio trochę siadło.
W związku z tym postanowiłem założyć ten temat aby było miejsce, gdzie moglibyśmy sobie porozmawiać o różnych rzeczach związanych oczywiście z DM ( może trochę luźniej), a które gdzie indziej byłyby off topic.
Moglibyśmy dzielić się tu np. bieżącymi spostrzeżeniami z gry.
Ja na przykład zauważyłem, że na serwerach gra ostatnio coraz mniej ludzi. Może premiera ET to zmieni.
Dobrze, że możemy chociaż razem pochodzić – wtedy jest raźniej.
Tutaj też moglibyśmy umawiać się na jakieś wspólne rozrgrwki np. TDM. Można by też zorganizować jakieś bezkrwawe turnieje .
ReYou napisał
Cytat:
Można na niej rozegrać tak jakby mecz piłki nożnej, choć bardziej mi to pasuje na nową dyscyplinę sportową gdyż gramy gravitygunem.

Można by zrobić np. turniej RBNO Smile ( rzutu beczką na odległość). Ja próbowałem na Runoff rzucać za pomocą GG różnymi przedmiotami ( można przynieść z bunkra).
A potem na łączce urządzilibyśmy sobie jakiś meczyk typu GG only. Do dyspozycji mielibyśmy uprzednio przyniesione graty Very Happy .
Co o tym myślicie ?
Pytanie moje dotyczy oczywiście tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 17:28, 01 Lut 2007    Temat postu:

Dobry pomysł coś w stylu funnyMatch Wink
Co do rzucania beczkami to jest jeden fajny sposób, wogóle jej nie przyciągamy do siebie, a poleci jak szalona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:17, 02 Lut 2007    Temat postu:

Wreszcie w sobotę będę mógł pierwszy raz w tym tygodniu wieczorem posiedzieć dłużej przy kompie.
Wobec tego, że byłoby nas więcej ( a mam taką nadzieję - w końcu sobota) może zorganizowalibyśmy jakąś sobotnio-wieczorną imprezkę Smile Może jakiś familijny TDM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 20:01, 02 Lut 2007    Temat postu:

Odnośnie off-topu to jestem za dodaniem do działu Inne takowego forum. Co wy na to ?

Pomysł z fum-meczami jest świetny.
Dodatkowo pod każdą "konkurencję" możemy z ReYem zrobić mapkę.
Przykładowo na "rzut beczki" jakiś tor z ala-podziałką i zasobem szybko odnawialnych beczek Razz.
Oczywiście można też zrobić tor przeszkód czy coś takiego, widziałem takie mapy w innych grach i zabawy było dużo Smile (w hl2dm są takie 3 mapy przygotowane do grania jak w singlu przez większą liczbę ludzi).

Dosłownie w piłkę możemy pograć na odpowiedniej mapie, takowa istnieje. Nie pamiętam nazwy ale możemy to wszystko dodawać do działu download na stronie Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:50, 03 Lut 2007    Temat postu:

Dziarsky napisał
Cytat:
Przykładowo na "rzut beczki" jakiś tor z ala-podziałką i zasobem szybko odnawialnych beczek

Normalnie czytasz mi w myślach. Właśnie myślałem jak odmierzać odległości. Jeżeli zrobiłbyś ekstra mapkę to byłoby super. Tylko musiałaby być dość rozległa( tzn długa) ponieważ taki pustaczek na przykład lubi sobie polecieć daleko. Na Runoff brakuje miejsca. Przydałby się też jakiś charakterystyczny przedmiot którym, jak w transmisjach ze skoków narciarskich możnaby zaznaczyć rekordową ( w danym momencie) odległość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 22:22, 03 Lut 2007    Temat postu:

Co najmniej przez 5, 6 dni będę bez możliwości robienia mapek bo mi coś Steam nawala i oprócz gier to żadne programy dodatkowe i mody nie działają. Po formacie będę szalał.

Odległość można zaznaczać jakimś tam przedmiotem tylko trzeba by do tego kogoś, kto by obserwował trasę i położył znacznik gdzie trzeba.

Trzeba przedyskutować jeszcze jeden element. Realna odległość w grze. W edytorze mamy jednostki, np. 128j to jest wysokość standardowego pomieszczenia (np. Lockdown). Zakładam, że są to 3m. Jeśli nie ma sprzeciwu to w ten sposób można odmierzać odległości w grze i oznaczać je na mapach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:53, 03 Lut 2007    Temat postu:

Wszystko OK.
Tylko nie widzę odzewu wśród innych. Coś mi się zdaje, że zagramy w składzie Tosia, Ty i ja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 0:15, 04 Lut 2007    Temat postu:

Spokojnie. Nikt nie każe każdemu się w to angażować. Nie każdy też lubi zabawy tylko może preferuje normalną grę. ReYou lubi bawić się w edytorze więc być może razem coś fajnego przygotujemy Smile.
Mam już wstępny pomysł na wyścig z przeszkodami Cool ale jak już wspominałem nie ruszę z tym wcześniej niż po przyszłym weekendzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 12:22, 04 Lut 2007    Temat postu:

Ja w to wchodzę Cool
Co do rzutu beczką myślałem o sposobie zaznaczania odległości.
Dziarsky napisał:
W edytorze mamy jednostki, np. 128j to jest wysokość standardowego pomieszczenia (np. Lockdown). Zakładam, że są to 3m.

Więc można zrobić np. podłogę z teksturą A i co 128j, 3m wstawić cieniutki pasek innej tekstury.
Jeżeli będziemy rzucać tymi wybuchającymi beczkami to zostanie na chwile ślad gdzie kto rzucił, można szybko podejść i sprawdzić wyniki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 12:48, 04 Lut 2007    Temat postu:

[quote="ReYou[PL]
Więc można zrobić np. podłogę z teksturą A i co 128j, 3m wstawić cieniutki pasek innej tekstury.
[/quote]
W edytorze mamy textury dev, na których są odmierzane jednostki np. 128.

Myślałem raczej by mając na uwadze to, że 128j = 3m to można przyjąć, że:
213j = 5m. Robimy podziałkę o długości 213j (5m) i dzielimy ją na pięć (co 43j). Takie coś możemy zrobić z brushy i zapisać jako model a następnie kopiować kolejne odcinki 5 metrowe do uzyskania żądanej odległości toru.

"sędzia" będzie sczytywał odległość co do metra Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:02, 04 Lut 2007    Temat postu:

Dziarsky powiedział
Cytat:
"sędzia" będzie sczytywał odległość co do metra

Jeżeli przeżyje Very Happy .

P.S.
Chyba za dużo mnie na forum.
Muszę się trochę wyciszyć Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 13:00, 05 Lut 2007    Temat postu:

Wystarczy wejść jako spectate i każdy może oglądać rzut z bliska i daleka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tosia[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 13:41, 05 Lut 2007    Temat postu:

No ja się zapisuję pod warunkiem, że "rozgrywki" będą w weekend. Poza tym jak powszechnie wiadomo, aczkolweik przypominam nie mogę grać razem z Dziarskim w jednym czasie z przyczyn technicznych:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 15:09, 05 Lut 2007    Temat postu:

Że też mi się coś popieprzyło w Steamie:/ Mapa była by już gotowa Razz.
Ale jeszcze troszkę, jeszcze chwilę ... i będę nad tym siedział Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:52, 06 Lut 2007    Temat postu:

Dziarsky powiedział
Cytat:
Że też mi się coś popieprzyło w Steamie:/ Mapa była by już gotowa .
Ale jeszcze troszkę, jeszcze chwilę ... i będę nad tym siedział


Widzę, że jesteś pełen zapału i czuję, że wyjdzie z tego coś interesującego.

Take it easy. Poczekamy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin