Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Hyde Park
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:26, 15 Lut 2007    Temat postu:

Mam jeszcze jeden pomysł.
Otóż, jest pewna dyscyplina, która nazywa się bodajże skif (jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi).
Polega ona na tym, że w powietrze jest wyrzucana rzutka do której zawodnik musi strzelić.
W naszym przypadku rolę obiektu do którego byśmy strzelali świetnie spełniałaby wybuchowa beczka. Rolę zaś maszyny do wyrzucania mógłby spełniać ktoś z nas plus GG oczywiście.
Wydaje mi się, że najbardziej wskazaną bronią w tych zawodach byłoby magnum, chociaż mogłaby też być kusza lub szotgun.
Ogólnie mówiąc bronie jednostrzałowe.
Uważam, że byłaby to fajna zabawa w której połączylibyśmy przyjemne z pożytecznym. Takie warsztaty celności.
Mnie bardzo by się to przydało bo mam koszmarną celność z broni jednostrzałowych Very Happy

Co o tym myślicie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 11:53, 15 Lut 2007    Temat postu:

Dobre!
Można by też pomyśleć o jakiejś wyrzutni dla tej beczki czy czegoś innego.

Można by to tak rozegrać, że jakieś wyrzutnie wystrzeliwują beczki w jakimś ciągu np. 100 beczek w minutę i my musimy zestrzelić je wszystkie zanim wylądują. Wygrywa ten, kto w swojej serii upuści jak najmniej beczek Smile.
Zapamiętujemy więc ten wątek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borkowsm[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:21, 15 Lut 2007    Temat postu:

1. Strzelanie do arbuzów na czas.
Sześć arbuzów stoi na jakiejś rampie albo czymś innym, masz załadowane magnum sześcioma nabojami i twoim zadaniem jest zestrzelenie ich w jak najkrótszym czasie.

2. Strzelanie do zwierza
Nie wiem czy jest to możliwe, ale można by zrobić zawody w polowaniu do jakiejś "bestyji" np. mały kotek z dużymi oczami, który porusza się szybko po jakimś torze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Czw 12:35, 15 Lut 2007    Temat postu:

w sumie jeśli stoi się w miejscu i nikt cie nie atakuje to trafienie z magnuma w lecącą beczkę nie jest większym problemem... najlepiej wyrzucać kilka beczek naraz (zamiast beczek można miotać arbuzami Very Happy), albo strzelać z kuszy :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:12, 15 Lut 2007    Temat postu:

borkowsm napisał
Cytat:
2. Strzelanie do zwierza
Nie wiem czy jest to możliwe, ale można by zrobić zawody w polowaniu do jakiejś "bestyji" np. mały kotek z dużymi oczami, który porusza się szybko po jakimś torze.

Uważam, że uciekająca teściowa byłaby atrakcyjniejszym celem Very Happy .
Co o tym sądzicie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 14:54, 15 Lut 2007    Temat postu:

Chodziło mi właśnie o kilka beczek w powietrzu. To by właśnie stanowiło wyzwanie Smile.

Natomiast odpadają gry na czas bo nie za bardzo jest jak go mierzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Czw 14:58, 15 Lut 2007    Temat postu:

tylko trzeba pamiętać, że jak beczki będą leciały obok siebie to mogą się nawzajem detonować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 15:22, 15 Lut 2007    Temat postu:

Trzeba je tak ustawić by się nie zderzały Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Czw 16:20, 15 Lut 2007    Temat postu:

nawet wiec, muszą lecieć w na tyle dużej odległości od siebie, że jak ktoś rozwali jedną beczkę to ona wybuchając nie podpali innych :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 16:23, 15 Lut 2007    Temat postu:

Zgadza się. Odległość ta utrudni też trafienie bo beczka będzie optycznie dużo mniejsza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Czw 16:26, 15 Lut 2007    Temat postu:

w taki razie nie lepiej strzelać do latających arbuzów zamiast beczek? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borkowsm[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:34, 15 Lut 2007    Temat postu:

Albo niech Dziarsky wypełni beczki wodą, wtedy na 100% nie wybuchną.
To był żart jako wspaniały przerywnik poważnej rozmowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 18:38, 15 Lut 2007    Temat postu:

Dziarsky napisał:
Dobre!
Można by też pomyśleć o jakiejś wyrzutni dla tej beczki czy czegoś innego.

Pamiętasz mp_flyme czy jakoś tak??
Na moje ta wyrzutnia się nada Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 20:42, 15 Lut 2007    Temat postu:

1. Podaj link do tego mp_flyme.

2. UWAGA

Pierwsza wersja mapki do rzucania beczkami dostępna: pl_games_01
[link widoczny dla zalogowanych]

Zawartość:
- Garść beczek szybko odnawialnych.
- Podziałka co 1m z liczbowym oznaczeniem.
- Kolejka do szybkiego poruszania się wzdłuż toru (obsługa jak w HL1).
- Atrakcja: Niedopracowany samochód odrzutowy. Wskoczyć na przód i uruchomić przycisk z lewej.

Proponuje umówić się co najmniej w 4 osoby by zrobić pierwszy konkurs Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borkowsm[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:54, 16 Lut 2007    Temat postu:

Ok, weekend prawdopodobnie jest najlepszym terminem na rozgrywkę - no i ktoś musi postawić serwer z mapką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin