Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Hyde Park
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
visus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:35, 18 Lut 2007    Temat postu:

Tak czytam i czytam i kompletnie nie wiem o co biega. Ale czytam dalej - nie po to się tyle lat czytać uczyłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yildun[PL]
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice wawki

PostWysłany: Nie 23:19, 18 Lut 2007    Temat postu:

tutaj normalnie tworzymy historie:) znaczy sie nowe tryby hl'aSmile moze ktos jeszcze ma jakies pomysly na "dyscypliny"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:42, 18 Lut 2007    Temat postu:

visus napisał
Cytat:
Tak czytam i czytam i kompletnie nie wiem o co biega. Ale czytam dalej - nie po to się tyle lat czytać uczyłem.

Poczytaj sobie Hyde Park, spokojnie, od początku, a napewno zakumasz o co chodzi. Po prostu chodzi o to, że mamy tu speca od tworzenia mapek. My zaś czyli niekumata reszta wymyślamy jakieś bezkrwawe zawody które ku uciesze gawiedzi możnaby przeprowadzić.
Wiesz,że działko grawitacyjne stwarza wiele możliwości przeprowadzenia takowych.
I tyle Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yildun[PL]
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice wawki

PostWysłany: Pon 9:59, 19 Lut 2007    Temat postu:

ewentualnie mozna dodac kregle... ale to chyba nie za najlepszy pomysl:) a wlasnie. wczoraj patrzylem kolejna wersje mapki i udalo mi si e "zabic" alyx.... heh...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 11:52, 19 Lut 2007    Temat postu:

yildun[PL] napisał:
a wlasnie. wczoraj patrzylem kolejna wersje mapki i udalo mi si e "zabic" alyx.... heh...

Wystarczy zdetonować beczki Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 11:59, 19 Lut 2007    Temat postu:

yildun[PL] napisał:
ewentualnie mozna dodac kregle... ale to chyba nie za najlepszy pomysl:)

Czemu nie ? Smile
Można by jako pachołki ustawić butelki, a jako kulę użyć tej metalowej piłki z dm_stelball.
Tylko tam jest taka sprawa, że można ja odbić, ale nie złapać.
Po trafnym strzale potrafi poleci daleko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cr0c3r
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3city

PostWysłany: Pon 12:18, 19 Lut 2007    Temat postu:

to może rzuty do kosza (jak hl2 sp) tylko np na czas?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yildun[PL]
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice wawki

PostWysłany: Pon 13:53, 19 Lut 2007    Temat postu:

a moze pobawic sie w pudziana i przewracanie opony na czas:D albo popychanie gg'nem wraku samochodu:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 13:58, 19 Lut 2007    Temat postu:

Hym... z tym wrakiem samochodu jest dobre. Zrobić ścianę z futryną i komu uda się w krótrzym czasie wepchnąć wrak do tych drzwi Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 14:04, 19 Lut 2007    Temat postu:

yildun[PL] napisał:
a moze pobawic sie w pudziana i przewracanie opony na czas:D albo popychanie gg'nem wraku samochodu:D


Można było nieźle popchać jak gravityjump działał.
Taka dyscyplina by się sprawdziła w sposób że dwie, trzy osoby pchają naraz i kto pierwszy do mety Very Happy

Wymyśliłem też konkurencję z kuszą:
Można zrobić tarcze z prawdziwego zdarzenia i postrzelać jak z łuku albo wiatrówki nabijając sobie punkty.
Trzy podejścia po trzy strzały.
Żeby było ciekawiej tarcze można ustawić dość daleko, tak żeby rozgrzany pręt zaczął opadać.
Może nie być tak łatwo trafić w 10-siątkę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 14:13, 19 Lut 2007    Temat postu:

Na koniec wyjąłeś mi z ust to, ze pręt musi już opadać Smile inaczej każdy by trafiał idealnie. Też dobry pomysł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:43, 19 Lut 2007    Temat postu:

Aż serce rośnie. Tyle pomysłów. I kto by pomyślał.
Wreszcie widać większe zaangażowanie wszystkich w kreowaniu nowych dyscyplin Very Happy.
Dziarski, żeby to wcielić w życie będziesz może potrzebował jakiegoś asystenta.
Narzędzie do tworzenia mapek już ściągnąłem, a wobec tego, że ReYou bywa często zajęty ( rozumiemy Smile ) oferuję swoją ewentualną pomoc.
Wiedzę mam żadną ale chęci: ho ho, ogromne Razz .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 22:55, 19 Lut 2007    Temat postu:

Edytor nie jest wcale taki prosty. Aby lekko robić proste mapki będziesz potrzebował miesiąc nauki i testów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:33, 20 Lut 2007    Temat postu:

Zaczynam studiować tutorial prababa Shocked
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak masz coś lepszego to zapodaj Smile
Może jakiś pokoik kiedyś wyskrobię Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 14:34, 20 Lut 2007    Temat postu:

sourcesdk.pl to dobry serwis. Wszystko potrzebne tam masz.
Niekoniecznie leć od najstarszych tutków.
Tu masz tytuły najważniejszych w dziale mapping (od najstarszych):
-Tworzymy pierwszy pokój
-Woda
-Rodzaje szyb
-Tła nieba
-Textury narzędziowe
-Drabina
-Zniekształcenie terenu
-Grouping/VisGrouping
-Texturing - podstawy

Od siebie:
Wg mnie najważniejszy nawyk to trzymanie się charakterystycznych rozmiarów.
Wysokość typowego pokoju to 128 - dla tej wysokości textury wyfiltrowane "wall" mają skalę tej wysokości.
Grubość typowej ściany to 8 lub 16 - dla takich grubości też znajdą się jakieś textury i wygląda to normalnie.
Przykładów jest wiele, głównie chodzi o to by trzymać się tych wielokrotności 1,2,4,8,16,32,64,128,256,512 a łatwiej będzie ogarnąć swoją pracę.
Inny element to siatka (grid). Ustawiona na 8 pozwoli robić brushe grubości 8 itp.

Dobre filmy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wymaga rejestracji na [link widoczny dla zalogowanych] wtedy link działa.

W razie czego pytaj na friends albo na gg.
I od tego momentu na temat edytora pogadajmy w dziale Pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin