Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Hyde Park
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 17:53, 16 Lut 2007    Temat postu:

Zaznaczam, by się tą mapką nie podniecać za bardzo.
Ot tor i beczki do rzucania.

Trzeba teraz większą ekipą przetestować to rzucanie i odnaleźć jakieś nowe ciekawe pomysły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:56, 16 Lut 2007    Temat postu:

Byłem tam. Fajnie to zrobiłeś. Podziałka czytelna i wystarczy na inne przedmioty (polecą dalej).
Platforma działa bez zarzutu, ale ten wehikuł mnie parę razy uśmiercił Smile .
Przydałyby się jeszcze jakieś inne bronie ( jednostrzałowce), oraz więcej gratów do rzucania.
Próbowałem rzucać beczkami. Ciężko przerzucić 30 m. Wydaje mi się, że paletę przedmiotów trzeba by poszerzyć.
Butlą można już rzucić 50 m i więcej, a pustakiem napewno jeszcze dalej.
Im większe odległości tym większe różnice w wynikach i większa frajda.
Na końcu arei możnaby umieścić jakiś stół bądż katafalk, a na nim arbuzy.
Myślę, że pomysł borkowsma, tzn strzelanie do arbuzów jest sensowny.
Kwestią jest, czy strzelalibyśmy na czas do rzędu arbuzów, czy do wyrzucanych w powietrze. Myślę, że obie konkurencje możnaby było zawrzec na jednej mapce, chyba, że do strzelania zrobisz inną mapkę.
Fajnie, że już coś mamy. Od pomysłu do przemysłu droga nie musi być odległa.
Łykendowe zawody zbliżają się wielkimi krokami Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 19:41, 16 Lut 2007    Temat postu:

Pojazd był testowy ale go zostawiłem dla frajdy Smile. Nie umiem zrobić tak by postać się trzymała i nie ginęła oraz by całość nie zaczęła tak drgać Razz. Ale i tak fajnie to wyszło Razz.

Co do pomysłów to dodanie broni oraz większej ilości przedmiotów to jak najbardziej.
Następna wersja będzie miała wszystko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yildun[PL]
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice wawki

PostWysłany: Sob 14:27, 17 Lut 2007    Temat postu:

jakby co to ja tez sie pisze:) jakby co to dajcie znac kiedy i o ktorej:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:21, 17 Lut 2007    Temat postu:

Wszystko fajnie, tylko nasz deweloper się coś nie odzywa.
Mam nadzieję, że szykuje coś wystrzałowego Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 23:33, 17 Lut 2007    Temat postu:

Przepraszam za zwłokę Cool
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodałem inne przedmioty i bronie oraz stół z arbuzami Smile.
Całość zapisałem w mapce z dopiskiem "a" i kolejne uaktualnienia będę tak zapisywał. Jak wszystko się dogra to wtedy wydam to finalnie jako pl_games_01.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:50, 18 Lut 2007    Temat postu:

Super. Znowu mały kroczek zbliżający nas
do przeprowadzenia WIELKICH ZAWODÓW.
Widziałem wczoraj, że coś tam dziubiesz w SDK.
Już ściągam mapkę. Muszę zobaczyć ten stragan z arbuzami Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:25, 18 Lut 2007    Temat postu:

Przepraszam, że tak post za postem. Ale muszę podzielić się na gorąco swoimi wrażeniami. Czuję się wszakże jednym z ojców tego przedsięwzięcia.
Byłem tam, widziałem się z tą panią. Ale czemu ona milczy. Nie mogłaby coś powiedzieć, np. ,,nice shot'', czy przynajmniej,, i love you'' Razz.
Gratów dołożyłeś, bronie są., także pod tym względem jest OK.
Co do stolika z arbuzami, to mógłby domyślnie znajdować się na końcu arei, tzn. poza podziałką. Stojąc w miejscu gdzie lądują rzucane przedmioty trochę przeszkadza. To samo dotyczy też całego arsenału, by wszystkie spluwy mieć pod ręką.
Można by było od razu przystąpić do rzucania, a potem przeszlibyśmy na koniec do następnej konkurencj, czyli strzelania.
Warto by było zadbać o bardziej rytmiczne dostawy arbuzów Smile , czyli, żeby po ustrzeleniu odnawiały się.
Powiedzmy po 30 sekundach ( ewentualnie minucie).
Co do pomiarów odległości naszych rzutów wartoby się zastanowić, czy wyznacznikiem długości rzutu było miejsce jego pierwotnego upadku, czy też miejsce do którego się jeszcze potoczy.
Takie są moje pierwsze refleksje. Mógłby ktoś tam jeszcze wpaść i dorzucić jakieś swoje uwagi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 13:17, 18 Lut 2007    Temat postu:

Stolik z arbuzami dałem na 50tym metrze bo to dobra odległość dla Kolta. Jest on przenośny (razem z podkładką i arbuzami) więc można go przenieść gdziekolwiek indziej Smile.
Wg mnie bronie są pod ręką.
Co do pojawiania się arbuzów to cóż - nie pojawiają się one po zestrzeleniu. W tej wersji nie ustawiałem tego na responable, jakoś nie pomyślałem Cool.

Co do Alyx to chciałem zmusić ją do jakiejś gadki ale na razie mi się nie udało Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yildun[PL]
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice wawki

PostWysłany: Nie 14:48, 18 Lut 2007    Temat postu:

ewentualnie mozna jeszcze wstawic podest z butelkami albo czyms takim... butelki chyba latwiej ustawic na "odradzanie sie"?

a mam pytanie do @dziary... czy da sie zrobic "beret" jako przedmiot do rzucania?Smile ewentualnie moze zrobic cos jako namiastka rzucania "mina" do kosza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 15:15, 18 Lut 2007    Temat postu:

yildun[PL] napisał:

a mam pytanie do @dziary... czy da sie zrobic "beret" jako przedmiot do rzucania?Smile ewentualnie moze zrobic cos jako namiastka rzucania "mina" do kosza?

Taki rzucalny beret z ręki to była by nowa broń. Nie do zrobienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yildun[PL]
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice wawki

PostWysłany: Nie 17:12, 18 Lut 2007    Temat postu:

a sciana z desek i rzucanie do celu ostrzami do pily??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:57, 18 Lut 2007    Temat postu:

yildun napisał
Cytat:
a sciana z desek i rzucanie do celu ostrzami do pily??

Dobre. Byłaby to kolejna dyscyplina. Jakaś tarcza jak do d'arta tylko powiększona i możnaby było porzucać. Trójbój by już był.
A co do stolika z arbuzami to teraz zrozumiałem twoją intencję Smile .
Aha, buteleczki, też dobry pomysł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yildun[PL]
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice wawki

PostWysłany: Nie 22:23, 18 Lut 2007    Temat postu:

wiem czego jeszcze brakuje na mapce.... podpisu tworzacego i jakiegos banerka o stronce:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 22:31, 18 Lut 2007    Temat postu:

yildun[PL] napisał:
wiem czego jeszcze brakuje na mapce.... podpisu tworzacego i jakiegos banerka o stronce:)


Zmuszasz mnie do opanowania robienia textur w hl2 Razz. Cóż, trzeba siętego nauczyć Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin