Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna Half-Life 2: Deathmatch
Forum - hl2dm [PL]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Oficjalne mapki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Która z oficjalnych map jest według Ciebie najciekawsza ??
dm_lockdown
41%
 41%  [ 5 ]
dm_overwatch
16%
 16%  [ 2 ]
dm_powerhouse
8%
 8%  [ 1 ]
dm_resistance
8%
 8%  [ 1 ]
dm_runoff
8%
 8%  [ 1 ]
dm_steamlab
0%
 0%  [ 0 ]
dm_underpass
16%
 16%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 12

Autor Wiadomość
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 13:07, 28 Sty 2007    Temat postu:

Dziarsky napisał:

Choć jak widze tylko chyba ReYou z zadowoleniem po nich ze mną pobiega Smile.

Powiedz tylko kiedy Very Happy, a z mapkami to czy ja mam jakieś zaległości ??
2,23GB = 463 mapki.
W tym zbiorze znajduje się dość nietypowa mapka dm_steelball_v3
Można na niej rozegrać tak jakby mecz piłki nożnej, choć bardziej mi to pasuje na nową dyscyplinę sportową gdyż gramy gravitygunem.
Wydaje mi się że wystarczy nas żeby tak sobie zagrać mały meczyk, kiedyś dla relaksu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borkowsm[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:38, 28 Sty 2007    Temat postu:

Wiem, że was to zaszokuje, ale mogę się pochwalić 203MB map, wiem że nie możecie uwierzyć ale to prawda. Calutkie, okrąglutkie 203MB map. Ostatnio Valve w updacie wprowadziło "cl_nosound" czy coś w tym stylu, w celu prewencji przed wymuszonym ściąganiem "custom" dźwięków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 10:00, 29 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:

W tym zbiorze znajduje się dość nietypowa mapka dm_steelball_v3
Można na niej rozegrać tak jakby mecz piłki nożnej, choć bardziej mi to pasuje na nową dyscyplinę sportową gdyż gramy gravitygunem.
Wydaje mi się że wystarczy nas żeby tak sobie zagrać mały meczyk, kiedyś dla relaksu

He he, pamiętam już kiedyś tam graliśmy Razz. Bardzo fajny pomysł bo wystarczyło odpowiednio mapę zrobić by wykreować totalnie inny rodzaj gry Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tosia[PL]
Uczestnik
Uczestnik



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 12:39, 31 Sty 2007    Temat postu:

Ja nie mam żadnej mapki bo wszystkie ma Dziarsky;) , ale i tak sobie zagłosuję.
Ważne jest tak jak już pisał Dezerter co bierzemy pod uwagę. Czy wartość estetyczną, artystyczną czy może to jak bardzo lubimy na niej grać. Tak więc wezmę w tym głosowaniu pod uwagę raczej tą drugą kategorię i nie będę oryginalna pisząc, że najciekawsza pod względem możliwości dla mnie jest Lockdown. Nie uzasadnię dlaczego akurat ta, bo wszystko napisał ReYou:)

A tak poza tym chyba warto też wspomnieć o Biohazard, która jak dla mnie jest również bardzo dobrą mapą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 14:37, 31 Sty 2007    Temat postu:

Tak, biohazard jest ok Laughing
Całkiem niedawno dopiero dowiedziałem się jak wejść do ukrytego pomieszczenia za ścianą, albo jak otworzyć te drzwi koło teleportu Idea


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 15:32, 31 Sty 2007    Temat postu:

ReYou[PL] napisał:
Tak, biohazard jest ok Laughing
Całkiem niedawno dopiero dowiedziałem się jak wejść do ukrytego pomieszczenia za ścianą, albo jak otworzyć te drzwi koło teleportu Idea


Hym.. podzielisz się tą wiedzą?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Linka
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 16:52, 31 Sty 2007    Temat postu:

ReYou[PL] napisał:
Tak, biohazard jest ok Laughing
Całkiem niedawno dopiero dowiedziałem się jak wejść do ukrytego pomieszczenia za ścianą, albo jak otworzyć te drzwi koło teleportu Idea

drzwi koło telaporu ? Shocked

Swoją drogą mmoże złożymy topic o wszystkich ukrytych/tajemnych miejscach w mapach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 17:09, 31 Sty 2007    Temat postu:

Linka napisał:

Swoją drogą mmoże złożymy topic o wszystkich ukrytych/tajemnych miejscach w mapach.

Nie głupie. Można by wraz ze screenami opisywać pewne miejsca i sposoby dostania się tam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dezerter
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:21, 31 Sty 2007    Temat postu:

Linka napisał
Cytat:
Swoją drogą mmoże złożymy topic o wszystkich ukrytych/tajemnych miejscach w mapach


Świetny pomysł. Podpisuję się pod nim.
Będzie temat o niesamowitych walorach poznawczych.
Z tego co pamiętam to np Sanctuary jest tymi miejscami naszpikowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 11:49, 01 Lut 2007    Temat postu:

Dziarsky napisał:

Hym.. podzielisz się tą wiedzą?

Oczywiście.
Można taki temat założyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manhunter
Obserwator
Obserwator



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zadupie koło Opola

PostWysłany: Śro 14:59, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Dla mnie najlepszy jest dm_steamlab, ponieważ można sobie pobiega po ciasnych korytarzach, a do ciasnych korytarzy oczywiście nadaje się crossbow albo rewolwer Razz.
A co do dm_overwatch nie lubię tej mapki bo denerwują mnie gracze którzy się kampią
z RPG-iem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 15:22, 04 Kwi 2007    Temat postu:

To fakt jak trafi się kamper z rpgiem ciekawiej się robi na dachu, albo poza mapą Wink
Choć nawet lubię tą mapkę Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 15:58, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Jeśli ktoś ze śmiertelną powagą chce wygrać na overwatch to mu faktycznie ten RPG zalezie za skórę. Lecz jeśli pomyślimy o sytuacji by podejść to miejsce i "zdjąć" racket-mana by zająć jego miejsce to zaczyna być ciekawie. Zdarzały mi się takie duele z kuszą vs RPG - był klimat Smile.

Nawet myślałem o tym kiedyś by z tej mapy zrobić team-game z odpowiednimi respownami, gdzie combines pilnują budynek a rebels starają się go zdobyć Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ReYou[PL]
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 16:04, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Dziarsky napisał:

Nawet myślałem o tym kiedyś by z tej mapy zrobić team-game z odpowiednimi respownami, gdzie combines pilnują budynek a rebels starają się go zdobyć Smile.

Jak poprzestawiasz te respowny będzie bardzo fajnie.
Ja miałem kiedyś pomysł połączyc lockdwon z overwatch, coś w stylu więzienia pod budynkiem.
Z tego co pamiętam w hamerze nie było opcji "select all" więc to pracochłonne Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziarsky
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 17:13, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Cytat:
Ja miałem kiedyś pomysł połączyc lockdwon z overwatch, coś w stylu więzienia pod budynkiem.

Czytaszw moich myślach. Chciałem właśnie dodać kilka pomieszczeń rodem z Lockdown gdzieś w zewnętrznych budynkach na Overwatch by "zewnętrzny" team miał gdzie się podziać w razie czego Razz

Cytat:
Z tego co pamiętam w hamerze nie było opcji "select all"

Nie zapominaj o tym, że przy zaznaczaniu można sobie najpierw rozciągnąć zaznaczenie w postaci ala-brusha pokrywając chciany obszar a następnie kliknąć Enter by wybrany obszar w całości się zaznaczył Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Half-Life 2: Deathmatch Strona Główna -> HL2 Deathmatch Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin